Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:311715
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.04.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Problēmas apraksts    3
1.1.  Problēmsituācijas apraksts un problēmas definējums    3
1.2.  Problēmsituācijas nozīmība (no dienaskārtības veidošanas perspektīvas)    4
1.3.  Līdz šim veikto mēģinājumu risināt problēmu apraksts un sekas    5
2.  Ieinteresētās puses    8
2.1.  Galvenās ieinteresētās puses    8
2.2.  Ieinteresēto pušu mērķi, intereses un stratēģijas    8
3.  Rīcībpolitikas iespējamās alternatīvas/risinājumi    10
3.1.  Izvirzīto alternatīvu/risinājumu apraksts    10
3.2.  Nākotnes seku salīdzinājums izvirzītajām alternatīvām    12
3.3.  Ierobežojumi un citi ārējie faktori    13
4.  Rīcībpolitikas rekomendācijas    14
4.1.  Ieteiktās alternatīvas (vienas) apraksts    14
4.2.  Ieteiktās alternatīvas izmaksu aptuvens aprēķins, finansēšanas modelis    15
4.3.  Sasniegto rezultātu novērtēšana un mērīšana    15
4.4.  Iespējamo rīcībpolitikas krīžu prognoze, kas var rasties vienas alternatīvas ietvaros    17
  Izmantotie informācijas avoti    17
Extract

4.4.Iespējamo rīcībpolitikas krīžu prognoze, kas var rasties vienas alternatīvas ietvaros.
Piedāvātā alternatīva nevar nodrošināt nepieciešamo psiholoģisko atbalstu jauniešiem, ņemot vērā jauniešu digitālās vides noslogojumu. Papildus digitālais noslogojums, kas ir radies attālināto mācību procesā var radīt psiholoģiskas problēmas – piedāvātā alternatīva nevar pilnvērtīgi nodrošināt psiholoģisko atbalstu šādas krīzes gadījumā. Jaunatnes
16
darbiniekiem var trūkt prasmes ar digitālajiem rīkiem, kuri nepieciešami šīs alternatīvas realizēšanā. Lai nodrošinātu jaunatnes darbinieku apmācības, ir nepieciešami papildus apmācības, laika un līdzekļu resursi. Jāņem vērā arī digitālā plaisa, kas var rasties jauniešu vidū – ne visiem jauniešiem ir pieeja datoram un interneta pieslēgumam, kā arī jāņem vērā atšķirīgie mājas apstākļi. Nepieciešams arī apzināties riskus saistībā ar bērnu aizsardzību internetā, informēt jauniešus par drošību internetā.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,27 €
Work pack Nr. 1391758
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register