Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:642702
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Lielbritānija    4
1.1.  Politiskā sistēma Lielbritānijā    4
1.2.  Ekonomika Lielbritānijā    6
1.3.  Uzņēmējdarbības vide Lielbritānijā    7
1.4 .  Lielbritānijas kultūra    9
2.  „Rīgas Balzāma” lokalizācija Lielbritānijā    11
3.  Mārketinga miks analīze    12
3.1.  Produkts    12
3.2.  Cena    12
3.3.  Produkta virzīšana tirgū    13
3.4.  Sadale    13
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Secinājumi
1. Lai gan Lielbritānijā ir sastopamas vietas, kurās ir iespēja iegādāties A/S „Latvijas balzams” produkciju, tomēr šajā valstī pastāv iespēja uz vēl lielāku tirgus daļas iekarošanu, šajā gadījumā piedāvājot „Latvijas Melno balzamu”
2. Lielbritānija ir valsts ar parlamentāru demokrātiju ar konstitucionālu monarhiju, valsts galva ir Karalis vai Karaliene, premjērministrs ir valdības vadītājs.
3. Likumdošanas varu Lielbritānijā īsteno divpalātu parlaments, kas sastāv no Lordu palātas un Apakšpalātas, bet izpildvara Lielbritānijā pieder premjerministram un ministru kabinetam.
4. Tiesību sistēma balstās uz statūtiem (konstitūciju), paražu tiesībām un precedentu tiesībām.
5. Pēc iekšzemes kopprodukta (pirktspējas paritātes) Lielbritānija 2010. gadā ierindojās 7. vietā pasaulē, kas ir ļoti augsts un veiksmīgs rādītājs.
6. Lielbritānija Eiropas Savienībā tiek uzskatīta par valsti ar visatvērtāko uzņēmējdarbības vidi- vietu, kur tiekties uz veiksmīgas darbības realizēšanu.
7. Lielbritānijā ir ļoti augsts akcīzes nodoklis, tas ir par 10 reizēm augstāks nekā Vācijā un par septiņām reizēm augstāks nekā Francijā.
8. Kultūra Lielbritānijā ir ļoti daudzveidīga, kas savā ziņā var radīt noteiktas neērtības produkta piedāvājuma realizēšanai, lai atrastu piemērotas reklāmas stilu, kas piesaistītu ikviena patērētāja uzmanību, nepieciešams veikt lielus pētījumus.
9. Briti ļoti nopietni attiecas pret biznesa darījumiem, viņiem svarīga ir punktualitāte un lietu savlaicīga nokārtošana.
10. Lai spētu noteikt labākos pasākumus produkta realizēšanai kādas valsts tirgū, ir jāveic pētījumi par valsts likumdošanu, pieņemtajām normām un uzskatiem noteiktās valsts teritorijā, lai izvairītos no situācijām, kas varētu vērst nelabvēlīgu iespaidu uz piedāvāto produktu.



Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1328163
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register