Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:397423
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sabiedriskās attiecības, to instrumenti    5
2.  Pasākums kā sabiedrisko attiecību instruments    9
2.1.  Pasākuma plānošana    12
2.1.1.  Plānošanas funkcija    13
2.1.2.  Plānošana kā vadīšanas funkcija    14
2.1.3.  Stratēģiskā plānošana un taktiskā plānošana    14
2.2.  Pasākuma realizācija    15
2.3.  Sabiedrisko attiecību pasākumu novērtēšanas veidi    16
2.4.  Efektivitāte un kvalitāte kā pasākumus raksturojoši lielumi    20
3.  Rīgas rajona padomes Izglītības un kultūras pārvalde kā pasākuma īstenotāja    22
3.1.  Pasākumu plānošana Rīgas rajona padomes Izglītības un kultūras pārvaldē    24
3.2.  Pasākumu organizēšana Rīgas rajona padomes Izglītības un kultūras pārvaldē    26
4.  Pasākuma „X Latvijas skolu Jaunatnes Dziesmu un deju Svētku tautas deju repertuāra pārbaudes skate Rīgas rajona tautas deju kolektīviem” novērtējums    29
  Secinājumi    36
  Priekšlikumi    37
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    38
Extract

Arvien biežāk mūsdienās tiek lietots termins sabiedriskās attiecības, bet ko tas īsti nozīmē daudziem nav ne jausmas. Sabiedriskās attiecības ir noteiktas attiecības konkrētā sabiedrībā. Tās var attiecināt uz juridiskām un arī fiziskām personām. Vienmēr pastāv sava veida komunikācija starp ziņojuma devēju un saņēmēju. Katrai darbībai ir savs mērķis un arī rezultāts, bieži vien tie neatbilst viens otram. Tāpēc ir nepieciešamas dažādas aktivitātes, kas paredzētas kokrētā mērķa atpazīstamības veicināšanā un pētījumiem, lai novērtētu sasniegšanas rezultātus.
„Sabiedriskās attiecības ir vadīšanas funkcija, ar kuras palīdzību tiek novērtēta sabiedriskā doma, noteikta indivīda vai organizācijas politika un rīcība saskaņā ar sabiedrības interesēm, kā arī plānota un īstenota rīcības programma, kuras mērķis ir izpelnīties sabiedrības izpratni un piekrišanu.” [3, 25]
Tātad visas aktivitātes, kas tiek veiktas organizācijas vai produkta atpazīstamības veicināšanā, galvenokārt, tiek vērstas uz klientiem, auditoriju, kas ir vissvarīgāais elements, lai veidotos nākotne, notiktu attīstība, un būtu pieprasījums. Sabiedrisko attiecību profesionāļi ir tie, kas risina radušās problēmas, viņi ir tie, kuri komunicē ar sabiedrību, ar attiecīgo mērķauditoriju, pielietojot pārliecināšanas spējas, līdz ar to, nodibinot saikni un ienākot tirgū ar pieprasījumu.
„Sabiedriskās attiecības ir vadīšanas funkcija - savstarpēji izdevīgu sakaru nodibināšana un uzturēšana starp kādu organizāciju un to sabiedrību, no kuras ir atkarīgas minētās iestādes veiksmes un neveiksmes.” [3, 26]
Kā redzams, šajās definīcijās ir minēta vadības funkcija, tātad, šis speciālists ir vadītājs savā nozarē. Šim cilvēkam jāpiemīt vēlams visas vadītājam atbilstošās īpašības - organizētība, mērķtiecība, godīgums, stipra griba, pašpārliecinātība, uzticamība, pielāgošanās spēja, atbildības sajūta. Tādējādi panākot sava veida varu, pārliecinot citus par savām līdera spējām.
Sabiedriskās attiecības nenozīmē to pašu, kas mārketings, jo tās regulē komunikāciju, izzina, pēta, savukārt tirgvedībā tikai nodrošina apmaiņas procesu: nauda - prece. Tādēļ visi veiktie pasākumi, kas saistīti ar preces, pakalpojuma atpazīstamības veicināšanu ir pieskaitāmi sabiedrisko attiecību lauciņam. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1233645
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register