Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:708199
 
Evaluation:
Published: 06.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Bāru rašanās (vēsture)    4
2.  Vispārīgi bāru darba organizācijas pamati    5
2.1.  Pareizs telpu plānojums    5
2.2.  Nepieciešamais bāra aprīkojums    6
2.3.  Atbilstošas dzērienu kartes izveide    7
3.  Tematisko bāru nozīme    9
3.1.  Ieskats iespējamajās tēmatikās    9
4.  Piedāvājums un pieprasījums    10
5.  Aptaujas metode pētījumā    12
5.1.  Aptaujas metode un tās veidi    12
5.2.  Aptaujas anketa un tās struktūra    13
5.3.  Sagatavovašanas gaita kvalitatīvai anketas izveidei    13
6.  Pētijuma analīze    15
6.1.  Rīgas tematiskie bāri un to piedāvājums    15
6.2.  Rīgas tematisko bāru pieprasījums jauniešu vidū    21
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras saraksts    30
  Pielikumi    31
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Rīgas tematisko bāru piedāvājuma klāsts ir līdzīgs – gan cenu ziņā, gan tematikas ziņā;
2.Pamata tematikas Rīgas tematiskajos bāros ir noteikts dzēriens, specifisks interjers, konkrēts laikaposms;
3.Daudziem Rīgas tematiskajiem bāriem nav pieejamas mājaslapas, līdz ar to informācija par tiem;
4.Jauniešu vidū Rīgas tematiskie bāri ir aktuāls izklaides veids, pēc tiem ir liels pieprasījums;
5. Liela daļa jauniešu, kuri apgalvo, ka zin, kas ir tematiskais bārs, patiesībā to nezin;
6.Pieprasītakie tematiskie bāri jauniešu vidū ir „Shot-cafe” un „Ezītis miglā”;
7.Bāra izvēlē, jauniešiem svarīgākais faktors ir cenas;

Priekšlikumi
1.Tematisko bāru (kuri nav aktuāli jauniešu vidū) uzņēmējiem, lai popularizētu savu bāru, ieteiktu veidot vai nu īpašus piedāvājumus, vai arī reklāmas, lai iegūtu atpazīstamību;
2.Rīgas tematiskajiem bāriem, kuriem nav izveidotas mājas lapas, vajadzētu tās izveidot, jo informācijas neesamība samazina pieprasījumu;
3.Daudziem no tematiskajiem bāriem, kuriem jau ir mājas lapas, ieteiktu ieviests jauninājumus, jo bieži vien tajos ir novecojusi vai neprecīza informācija, kā arī vizuāli neatbilstošs noformējums, kas rada šaubas par uzņēmuma kvalitāti;
4.Svarīgs ieteikums daudzu uzņēmumu organizācijā – ir uzņēmēju darbinieku kontrole – lai tiktu ievērota darba vietu, kā arī uzņēmuma telpu tīrība.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register