Skaitot kopējos RIMI patēriņus uz reklāmas izplatīšanu, drukāšanu var secināt, to ka var atļauties tikai ļoti bagāta firma, un RIMI akciju bukletu pārvadājumi ar izplatīšanu noteikti ir veikti peļņas dēļ, jo cilvēku psiholoģija ir tāda, ka redzot, kādu akciju vai atlaidi, viņš 50% gadījumos aizies uz veikalu. Bet ienākot veikalā viņu gaidīs jau profesionāli izgatavots slazds no skaisti izvietotām precēm, piemērota mūzika un garšīga smarža. Tādējādi RIMI izdevumi, patērētie uz izplatīšanu, tiek atmaksāti ar jauno pircēju pirkumiem. Kā arī ar izplatīšanu ir saistīti vairāki cilvēki, un tas jau ir jaunas darba vietas, un jaunas iespējas bezdarbniekiem. Tomēr šai sistēmai, tāpat kā visiem šajā dzīvē ir savi trūkumi, piemēram, darba devējs – MEDIA PASTS nevar būt pilnībā pārliecināts par to, ka pastnieks pilnīgi iznēsās akciju bukletus rajonā. Brīvprātīgie var samelot, vai bezatbildīgi attiekties šim jautājumam. Vēl viens trūkums ir saistīts ar bukletu iepakošanu, jo kā jau bija minēts tā ir diezgan nekvalitatīva.
Kā jau visām citām sistēmām ir savi plusi un mīnusi, tomēr nekā nav ideāla. Šie materiāli ir labi tiem, kas jau ir vecāka gājuma, un arī tiem, kas jaunāka gājuma, bet vienkārši nav laika aiziet uz veikalu. Tāpēc ar reklāmu bukletu izplatīšanu ir verts nodarboties.
…