Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:160089
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.05.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Bērnu rotaļas    5
1.1.  Rotaļu pozitīvā ietekme uz bērna pilnvērtīgo attīstību    6
1.2.  Izplatītāko un efektīvāko rotaļu raksturojums    8
1.3.  Rotaļlietu izvēle    9
2.  Spēle    10
2.1.  Spēļu iedalījums un struktūra    11
2.2.  Izplatītāko spēļu raksturojums    12
2.3.  Didaktisko spēļu un rotaļu nozīme pirmsskolas audzināšanā    15
3.  Rotaļu un spēļu izmantošana pedagoģiskajā procesā    18
  Nobeigums    19
  Bibliogrāfija    20
Extract

Nobeigums
Rakstot referātu, tika pētīta literatūra, interneta resursos un datu bāzēs informācija par rotaļu un spēļu izmantošanu pedagoģiskajā procesā, lai noskaidrotu to nozīmi sākumskolas pedagoga darbībā un ietekmi uz bērnu iekšējo stāvokli. Tika pētīta datubāzē ebscohost.com pieejamā informācija un pedagoģiska rakstura literatūra, tā rezultātā tika noskaidrots, ka rotaļas un spēles ir ļoti svarīga mācību procesa sastāvdaļa, kas sagatavo bērnus turpmākajai dzīvei. To izmantošana pedagoģiskajā procesā veicina bērnu gan intelektuālo, gan fizisko, psiholoģisko un sociālo attīstību. Iejušanās lomās, to izspēlēšana tieši vai netieši sagatavo bērnu dzīves darbībai, nākotnes lomu izpildei – skolēna, vecāku, darbinieka. Rotaļā bērns vēl vairāk padziļina zināšanas mācībās, kā arī apgūst dzīves prasmes, kā rezultātā tam izveidojas noteikts individuālās dzīves pirmtēls, kas nosaka cilvēka turpmāko vērtīborientāciju.
Tika izveidota anketa un anketēti topošie sākumskolas pedagogi par rotaļu un spēļu pielietošanu pedagoģiskajā procesā. Anketēšanas rezultātā tika noskaidrots, ka nevienam nav šaubu par rotaļu pozitīvajiem ieguldījumiem bērnu attīstībā mazbērna un pirmsskolas vecumposmā. Respondenti atzīst, ka rotaļas attīsta iztēli, kognitīvos procesus, spēju socializēties un improvizēt, kā arī caur tām bērni iepazīst apkārtni, tādā veidā arī iegūst pamatzināšanas un prasmes, kas vēlāk noderēs reālajā dzīvē. Lielākā daļa aptaujāto apgalvo, ka mūsdienu rotaļas stipri atšķiras no viņu bērnības rotaļām, kļūstot arvien agresīvākas. Acīmredzams fakts ir tas, ka mūsdienās priekšroka tiek dota virtuālajām spēlēm, un cēlonis tam ir informācijas tehnoloģiju strauja ienākšana mūsu dzīvē. Tika atzīmēts arī, ka no vecākiem lielā mērā ir atkarīgas bērna turpmākās intereses un nodarbošanās, tāpēc no paša sākuma jābūt uzmanīgākiem rotaļlietu izvēlē, lai, spēlējoties ar tām, bērns pavadītu laiku lietderīgi, nevis tērētu to bezjēdzīgi vai, sliktākajā gadījumā, negatīvi ietekmētos.
Tika apkopoti un analizēti visi dati - gan teorētiskie materiāli, gan anketēšana, lai noskaidrotu rotaļu un spēļu izmantošanu mūsdienu sākumskolas pedagoga darbā. Teorētisko materiālu un anketēšanas rezultātā tika noskaidrots, ka tās vienmēr bijušas aktuālas un joprojām tiek veiksmīgi pielietotas.

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register