Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:703908
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.06.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Literatūras apraksts    5
1.  Teorētiskā daļa    6
1.1.  Bērnu runas attīstība    6
1.2.  Runas traucējumi un to klasifikācija    7
1.2.1.  Klīniskā (klīniski pedagoģiskā) klasifikācija    8
1.2.2.  Pedagoģiskā (padagoģiski psiholoģiskā) klasifikācija    9
1.3.  Rakstu traucējumi un to klasifikācija    9
2.  Pētnieciskā daļa    12
2.1.  Pētījuma organizācija    12
2.2.  Bērnu izpēte ar runas traucējumiem    12
2.3.  Bērnu izpēte ar rakstu traucējumiem    16
2.4.  Vingrinājumi un ieteikumi runas traucējumu novēršanai.    20
2.5.  Vingrinājumi un ieteikumi rakstu traucējumu novēršanai    21
  Secinājumi    23
  Izmantotā literatūra    24
  Anotācija    25
  Аннотация    26
Extract

Valoda ir katra cilvēka neatņemama dzīves sastāvdaļa, tā veido komunikācijas iespējas, palīdz apstrādāt informāciju un veido domu apmaiņu. Ar valodas nosaucošu funkciju mēs esam spējīgi nosaukt parādības, priekšmetus un darbības konkrētā vārdā, ar domāšanas un informācijas iegūšanas funkciju mēs lasām grāmatas, skatāmies kino un klausāmies radio, un emocionālā funkcija mums sniedz iespēju paust emocijas: prieku, skumjas, pārdzīvojumus utt.
Valodas lietojumam ir ļoti svarīga un noteicoša loma katra indivīda dzīve, tās pilnveidošanā un personīgo mērķu sasniegšanā.
Saskarsmē cilvēks lieto tikai nelielu daļu sava vārda krājuma, kurš ir pilnveidots un iegūts laika gaitā. Cilvēka valodas attīstība sāk savu pilnveidošanu jau agrā bērnībā. Bērnam piedzimstot pastāv ģenētisks mehānisms, kurš ļauj uztvert valodas zīmes, tās producēt un pareizi lietot, taču ne vienmēr šī producēšana un uztvere tiek pilnīgi un veiksmīgi attīstīta, problēmas, kuras veidojas šo procesu neveiksmīgā attīstīšanās laikā pēta, analizē un koriģē speciālās pedagoģijas nozare – logopēdija.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1323363
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register