Sabiedrības informēšanas kampaņa “Trešais tēva dēls” (turpmāk – 3TD) bija valsts aģentūras “Kultūra informācijas sistēmas” (turpmāk – KIS), reklāmas aģentūras “TBWA/Latvija”, sabiedrisko attiecību aģentūras “MRS Grupa” un mediju aģentūras “OMD Latvia” kopīgi īstenots publiskās komunikācijas projekts, kurš ilga no 2007.gada decembra līdz 2008.gada maija beigām.
Kampaņas mērķis bija informēt sabiedrību par izmaiņām Latvijas publiskajās bibliotēkās, motivējot auditoriju izmantot bibliotēkas un tajās pieejamos resursus.
Izmaiņas, par kurām sabiedrībai tika stāstīts šīs informatīvās kampaņas laikā, bija bezmaksas interneta pieejas punktu izveidošana un jaunas datortehnikas uzstādīšana Latvijas publiskajās bibliotēkās, kā arī bibliotēku personāla apmācības un dažādi jaunievedumi, kurus bija iespējams realizēt par Latvijas valsts un Bila un Melindas Geitsu fonda piešķirtajiem līdzekļiem (Geitsu fonds – 16,23 miljoni ASV dolāru, Latvijas valsts – 21,17 miljoni ASV dolāru).…