Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:540358
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Ģimene un sabiedrība    4
1.2.  Stereotipi par vīrieša un sievietes lomu    4
1.3.  Ģimenes sadzīve    5
1.4.  Pareizs ģimenes modelis    5
2.  Metodoloģiskā daļa    6
2.1.  Aptaujas rezultāti    7
  Secinājumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    20
Extract

Mērķis: Izpētīt sabiedrībā pastāvošo viedokli par vīrieša un sievietes lomu sadalījumu ģimenē.
Uzdevumi:
noskaidrot sabiedrībā valdošo viedokli par vīrieša un sievietes lomu sadalījumu ģimenē;
izpētīt reālo situāciju ģimenēs;
novērtēt stereotipa atbilstību reālajai situācijai.
Hipotēze: Tradicionālais sabiedrībā valdošais viedoklis par vīrieša un sievietes lomu sadalījumu ģimenē.
Izmantotā pētījuma metode: pētāmo objektu aptaujāšana ar anketu palīdzību (anketēšana).
Objekts: vīrieši un sievietes vecumā no 25- 50 gadiem.
Priekšmets: vīriešu un sieviešu viedoklis par lomu sadalījumu ģimenē.
1. Teorētiskā daļa
1.1. Ģimene un sabiedrība
Ģimene ir vēsturiski mainīga, maza sociāla grupa, kas dibināta uz laulības vai radniecības sakaru pamata un kuras locekļi saistīti ar sadzīves kopību, arī ar savstarpēju izpalīdzību un atbildību.[1]
Kā jau sociālam institūtam ģimenei ir liela nozīme sabiedrībā, turklāt tai ir jāpilda noteikti uzdevumi attiecībā pret to. Šos uzdevumus tā veic ar sekojošajām funkcijām:
reproduktīvo jeb atražošanas funkciju;
socializācijas funkciju;
statusu funkciju. [1]
Reproduktīvā funkcija nenozīmē tik vien kā radīt bērnus, bet gan radīt kvalitatīvus sabiedrības locekļus sabiedrībai. Lai to panāktu, tiek iesaistīta socializācijas funkcija, caur kuru bērns ģimenē, kā primārajā sociālajā institūtā, iemācās kā uzvesties un kā veidot savu dzīvi. Viņa dzīves turpmākai veidošanai ne mazāk svarīga ir statusu funkcija, kura sniedz tam noteiktu statusu sabiedrībā un ļauj apgūt atbilstošās lomas.
Lai šīs trīs funkcijas varētu pilnvērtīgi un kvalitatīvi darboties, ģimenes modelim un vecāku attiecībām ir jābūt labam paraugam bērnam. Tomēr to ir ļoti grūti panākt.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1119086
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register