Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:220815
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Sabiedrisko attiecību loma mūsdienās
Sabiedriskās attiecības ir tāds jēdziens, kas ir plaši izplatīts un zināms visā pasaulē. Sabiedrisko attiecību joma ar katru brīdi attīstās aizvien vairāk, jo tā ir ikdienā neatņemama sastāvdaļa ikvienam cilvēkam. Uzņēmumu skaits, kuri savā darbībā izmanto sabiedriskās attiecības sāk palielināties, jo tās ir nepieciešamas, lai veidotu un uzturētu attiecības ar darbiniekiem, klientiem, vēlētājiem vai citiem sabiedrības locekļiem.
„Sabiedriskās attiecības ir kļuvušas par nozīmīgu mūsdienu dzīves sastāvdaļu dažādu iemeslu dēļ:
• Aizvien pieaug iedzīvotāju skaits, īpaši pilsētās, kur iedzīvotājiem praktiski nav iespējams veidot personiskas attiecības ar uzņēmumiem, kas nozīmīgi ietekmē viņu dzīvi;
• Zinātnes un tehnikas sasniegumi, ieskaitot automatizāciju un datorizāciju;
• Komunikācijas revolūcija;
• Globalizācija un valsts savstarpējā atkarība.”19
„Arī uzņēmējdarbības un komunikāciju globalizācija rada sabiedrisko attiecību aktivitāšu paplašināšanos visā pasaulē. Tā kā parasti uzņēmējdarbība un rūpniecība fiziski un psiholoģiski atrodas tālu no sabiedrības, arvien vairāk tiek nodarbināti sabiedrisko attiecību speciālisti, kas analizē auditoriju, plāno stratēģiju un risina problēmsituācijas, kā arī veic citas funkcijas. Arī pētījumi ieņem arvien lielāku lomu.”20
„Dinamiskas, straujas, nemitīgā attīstībā un notikumu centrā. Šie vārdi un frāzes precīzi atspoguļo 21.gadsimta sabiedrisko attiecību raksturu. Patiešām, var apgalvot, ka nekad agrāk sabiedriskajām attiecībām nav bijušas tik lielas iespējas. Arvien vairāk un vairāk organizāciju – vai tās būtu valstis, karaliskās ģimenes, ātri augoši plaša patēriņa preču ražotāji vai vides aktīvisti – aptver komunikācijas nozīmi. Tā kā organizācijas izprot sabiedrisko attiecību nozīmi, nozare plaukst un profesionālu komunikāciju speciālistu ietekme aug.”21

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register