Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Sabiedrisko attiecību kopīgās un atšķirīgās iezīmes valsts un privātajā sektorā - Zemkopības ministrijā un SIA "Firma ED"

     Evaluated!

    Research Papers43 Public Relations

6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:975034
 
Evaluation:
Published: 10.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.nodaļa.  Sabiedrisko attiecību jēdziens    6
1.1.  Sabiedrisko attiecību definējums    6
1.2.  Sabiedrisko attiecību funkcijas    8
2.nodaļa.  Sabiedriskās attiecības valsts institūcijās    11
2.1.  Sabiedrisko attiecību raksturojums valsts iestādēs    11
2.2.  Sabiedrisko attiecību mērķi valsts institūcijās    14
2.3.  Mērķauditorijas sabiedriskajās attiecībās valsts pārvaldē    14
2.4.  Sabiedrisko attiecību speciālista funkcijas valsts institūcijās    15
3.nodaļa.  Sabiedriskās attiecības uzņēmējdarbībā    17
3.1.  Sabiedrisko attiecību attīstība uzņēmējdarbībā    17
3.2.  Sabiedriskās attiecības uzņēmējdarbībā    18
3.3.  Sabiedrisko attiecību mērķi privātā uzņēmumā    19
3.4.  Sabiedrisko attiecību speciālista funkcijas uzņēmējdarbībā    19
3.5.  Sabiedrisko attiecību mērķauditorija uzņēmējdarbībā    21
4.nodaļa.  Izmantoto pētījumu metožu apraksts    .22
5.nodaļa.  Sabiedrisko attiecību realizēšana valsts institūcijā Zemkopības ministrija    23
5.1.  Zemkopības ministrijas raksturojums    23
5.2.  Sabiedrisko attiecību struktūra Zemkopības ministrijā    24
5.3.  Sabiedrisko attiecību nodaļas mērķi    25
5.4.  Sabiedrisko attiecību nodaļas galvenie uzdevumi    25
5.5.  Zemkopības ministrijas mērķauditorija    27
5.6.  Mērķauditorijas piesaistes līdzekļi    27
5.7.  Izmantotās metodes mērķauditorijas sasniegšanai    28
5.8.  Problēmas, īstenojot sabiedriskās attiecības    29
5.9.  Sabiedrisko attiecību galvenās atšķirības no privāta uzņēmuma SA    29
5.10.  Sabiedrisko attiecību kopīgās iezīmes ar privāta uzņēmuma SA    30
6.nodaļa.  Sabiedrisko attiecību realizēšana uzņēmējdarbībā – privātajā uzņēmumā SIA „Firma ED”    31
6.1.  SIA „Firma ED” raksturojums    31
6.2.  Sabiedrisko attiecību struktūra SIA „Firma ED”    31
6.4.  Realizēto sabiedrisko attiecību uzdevumi    32
6.5.  Realizēto sabiedrisko attiecību mērķauditorija    32
6.6.  Mērķauditorijas piesaistes līdzekļi    32
6.7.  Izmantotās metodes mērķauditorijas sasniegšanai    33
6.8.  Problēmas, īstenojot sabiedriskās attiecības    33
6.9.  Sabiedrisko attiecību galvenās atšķirības no valsts institūcijas SA    33
6.10.  Sabiedrisko attiecību kopīgās iezīmes ar valsts institūcijā realizētām SA    34
  Secinājumi    35
  Izmantotā literatūra    38
  Anotācija    39
  Annotation    40
  Pielikumi    41
Extract

Darba mērķis ir sabiedrisko attiecību kopīgo un atšķirīgo iezīmju analīze valsts institūcijā Zemkopības ministrija un privātajā uzņēmumā SIA „Firma ED”.
Darba mērķa sasniegšanas procesā izvirzu galvenos darba uzdevumus:
Izpētīt sabiedrisko attiecību pamatnostādnes uzņēmumu darbībā;
Noteikt sabiedrisko attiecību lomu valsts institūcijās;
Noteikt sabiedrisko attiecību lomu uzņēmējdarbībā;
Veicot empīrisko pētniecību, noskaidrot sabiedrisko attiecību darbību valsts institūcijā Zemkopības ministrijā;
Veicot empīrisko pētniecību, noskaidrot sabiedrisko attiecību darbību privātajā uzņēmumā SIA „Firma ED”;
Pamatojoties uz darba gaitā iegūtajiem rezultātiem, noteikt sabiedrisko attiecību kopīgās un atšķirīgās iezīmes valsts sektora institūcijā Zemkopības ministrijā un privātā sektora uzņēmumā SIA „Firma ED”.
1.nodaļa. Sabiedrisko attiecību jēdziens
Mūsdienu politiskajā un ekonomiskajā sabiedrībā sabiedriskajām attiecībām ir plaša nozīme. Tās ir attiecības, kuras pieprasa divvirzienu komunikācijas procesu, kurā nepieciešama savstarpēja sapratne un izziņa par katras konkrētās, iesaistītās puses vajadzībām un interesēm.
Sabiedrisko attiecību mērķis ir izveidot labvēlīgas attiecības starp uzņēmumu un tam apkārt esošo sabiedrību. Sabiedriskās attiecības nepieciešamas katrā organizācijā – gan ar uzņēmējdarbību saistītā, gan nekomerciālā, gan valstiskā, gan nevalstiskā. Sabiedriskās attiecības ietver visus saskarsmes veidus ar visiem cilvēkiem, ar ko uzņēmums veido un uztur attiecības.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1243389
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register