Darbs „Sabiedrisko attiecību loma politikā” rakstīts par situāciju Latvijā.
Sabiedriskās attiecības praksē tiek sauktas arī par PR (public relationships) un šis angliskais apzīmējums, kā jau tas raksturīgs mūsu valstij, tiek pieņemts ar lielāku atzinību nekā latviskais nosaukums. Public relations tulkojumā nozīmē „sakari ar sabiedrību”, t.i. komunicēšanos.
Darba mērķis ir:
izpētīt sabiedrisko attiecību nozīmi politikas attīstībā,
atspoguļot sabiedrisko attiecību veicinošo un kavējošo apstākļu sakarības,
izstrādāt priekšlikumus sabiedrisko attiecību attīstīšanai,
izvērtēt sabiedriskās attiecības politikas kontekstā.
Lai darba gaitā nonāktu pie uzstādītā mērķa, autors ir apkopojis un izanalizējis pieejamos materiālus, izvērtējis Latvijā esošo politisko partiju praksi sabiedrisko attiecību jomā un izteicis priekšlikumus situācijas uzlabošanā.
Darbam „Sabiedrisko attiecību loma politikā” ir piecas nodaļas. Pirmajā nodaļā autors ir apskatījis jēdziena „sabiedriskās attiecības ” nozīmi. Otrajā nodaļā galvenā uzmanība tika veltīta politiskajām partijām vispārējā nozīmē. Trešajā nodaļā šis jautājums tika apskatīts arī Latvijas kontekstā. Tika apskatīti galvenie politiskie spēki, kas ietekmē valsts politisko dzīvi un apskatītas partiju nostādnes. Ceturtā nodaļa tika veltīta sabiedrisko attiecību praktiskajai pusei. Tika aprakstītas politiskās kampaņas un stratēģijas, apskatīta partiju publicitāte un tās analīze. Vēl tika pievērsta īpaša uzmanība slēptajai reklāmai un politiskajai kampaņai internetā. Piektajā nodaļā darba autors ir pievērsies secinājumiem un priekšlikumiem. …