Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:752534
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Lai varētu pievērst sabiedrības uzmanību kādam konkrētam jautājumam vai mainīt viņu domas, sabiedrisko attiecību darbiniekam ir jāspēj atrast vispiemērotako komunikācijas veidu, kā to visefektīvāk darīt.1
Pētot sabiedrisko attiecību lomu satiksmes drošības un vides aizsardzības kampaņās, izvēlējos analizēt no preses publikācijām satiksmes drošības kampaņu „Redzi jostu – sprādzējies!”.
Šo kampaņu realizēja sabiedrisko attiecību aģentūra Deep White un tas pasūtītājs bija Ceļu Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) sadarbība ar Satiksmes ministriju un Valsts policiju.
„Kampaņa "Redzi jostu - sprādzējies!" pastiprināti vērsās pie aizmugurē sēdošajiem pasažieriem ar mērķi cīnīties pret sabiedrībā valdošajiem stereotipiem, ka automašīnas priekšējais sēdeklis var pasargāt cilvēku avārijas gadījumā, kā arī atgādināt: DROŠĪBAS JOSTA IR OBLIGĀTA visiem, sargājot gan savu, gan priekšā sēdošo cilvēku dzīvības un veselību.”2
„Drošības jostu lietošanas problēma vēl aizvien ir ļoti aktuāla.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register