Pēdējo gadu laikā, galvenokārt, pateicoties masu informācijas līdzekļiem, sabiedrisko attiecību darbiniekus sabiedrībā uztver tikai par sava uzņēmuma, iestādes publicitātes veidotājiem un uzskata, ka to darbība vērsta tikai uz ārieni. Skumji, ka pat vairāki uzņēmuma vadītāji neizprot sabiedrisko attiecību darbinieku lomu. Nenoliedzami, sabiedrisko attiecību speciālistam bieži vien jānovērš pārpratumi, kuri radušies viņa pārstāvētā uzņēmumā, jāuzstājas publikas priekšā un jāizskaidro situācija. Šajā gadījumā galvenais uzdevums būt uzklausītam un saprastam. Bet sabiedrisko attiecību speciālista funkcijas ir plašākas nekā taisnoties medijiem, rakstīt preses relīzes un izsūtīt informāciju. To atzīst arī vairāki ārzemju un Latvijas komunikācijas un publisko attiecību eksperti, minot komunikācijas jautājumu, kā vienu no stratēģiski svarīgākajiem sabiedrisko attiecību veidošanā. Tieši sabiedrisko attiecību darbiniekus droši var saukt par padomdevējiem un uzņēmuma vadītāja komunikācijas konsultantiem.
Organizācijas darbībā ļoti svarīga ir to stabilitāte, ražīgums, izvirzīto mērķu sasniegšana, motivēti un apmierināti darbinieki un, nenoliedzami, pozitīvs iekšējais mikroklimats. Tāpēc autore vēlējās izpētīt komunikācijas ekspertu viedokļus, lai noskaidrotu sabiedrisko attiecību speciālista lomu veiksmīgas iekšējās komunikācijas veidošanā.
Autora darba mērķis ir izprast, kā darbojas uzņēmuma iekšējās komunikācijas sistēma un kā sabiedrisko attiecību speciālists, balstoties uz teorētiskām atziņām, var veicināt un uzlabot to darbību.…