Izpēte :
Precīzas ziņas par tagadējo situāciju (lai nospraustu mērķus un realizētu tos, svarīgi konstatēt pastāvošās uzņēmuma attiecības ar sabiedrību un klientiem).
Jānoskaidro vai pastāv kādas problēmas.
Tiek noteikta uzņēmuma komunikācijas mērķauditorija (nav lietderīgi rīkot sabiedriskās attiecības ar visu sabiedrību kopumā, dati tiek ievākti ar telefoninterviju palīdzību. Izlases kopumu veido iedzīvotāji vecumā no 12-49 gadiem.)
Pētījumā jānoskaidro zīmola “Vodafone” atpazīstamība, respondentu attieksme un uzņēmuma vērtējums.
Paralēli otrs pētījums jāveic starp uzņēmumu vadītajiem, kas ir biznesa klientu mērķa grupā. (grupas intervija-vai ir apmierināti ar pašreizējo pakalpojumu sniedzēju, kādas lietas vēlētos uzlabot, vai gribētu izmēģināt citu pakalpojumu sniedzēju.)
Uzsāk mediju monitoringu (mēra publicitāti avīzēs, žurnālos, Tv, radio)
Svarīgi ir novērtēt un uzlabot darba apstākļus.…