Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:597514
 
Evaluation:
Published: 12.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Loģistikas jēdziens    4
1.1.  Loģistikas definīcija    4
1.2.  Loģistikas darbības, mērķi un uzdevumi    5
2.  Loģistikas sistēmas    7
2.1.  Pegādes ķēdes    7
2.2.  Informācijas sistēmas    8
2.3.  Produkcijas virzīšana līdz patērētājam    9
3.  Sadales loģistikas pamatvienības    11
3.1.  Informācijas resursu vadīšana    11
3.2.  Stratēģiskā plānošana    12
3.3.  Lēmumu analīze    14
3.4.  Operatīvās vadības kontrole    15
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Literatūra    22
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Veicot darbu, tiek izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Kravu pārvadājumu organizēšanas pamatvienības ir transports un krava. Pastāv auto transports, jūras, gaisa, cauruļvadu, dzelzceļa transport kustība.
2. Loģistika tiek raksturots kā ekonomiski efektīvs izejvielu, krājumu, gatavās produkcijas un ar to saistītās informācijas plūsmas no to izcelsmes vietas uz patēriņa vietu plānošanas, realizācijas un kontroles process.
3. Sadales loģistika — savstarpēji saistītas loģistikas darbības gatavās produkcijas virzīšanai no ražotāja līdz patērētājam, lai īstenotu uzņēmuma un patērētāju mērķus.
4. Sadales loģistikas biznesa realizācijas modelis iekļauj informācijas resursu vadīšanu, stratēģisko ķēžu plānošanu, lēmumu analīzes metodoloģijas izvēli un pamatojamību un operatīvās vadības kontroles ievērošanu,
5. Gan Latvijas Republikas teritorijā, gan Eiropas zonā un pasaulē pastāv normatīvie akti, regulas un noteikumi, kas nosaka kravu pārvadājumu ierobežojumus, maksas par izmantojamiem ceļiem.
6. Galvenais kritērijs, kas nosaka optimizāciju – patērētais laiks (61% pēc svarīguma). Tam seko nobraukto km skaits un degvielas patēriņš, kam atticīgi 14%. Aptuveni 5% pēc nozīmības optimizācijas procesā ieņem šofera noguruma pakāpe un koncentrēšanās spēja.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1376660
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register