Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:841108
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.08.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pedagoģiskā sadarbība    4
1.1.  Pedagoģiskā sadarbība un tās struktūra    4
1.2.  Sadarbību veicinošie faktori    10
1.3.  Skolēnu iedrošināšanas paņēmieni    12
2.  Sadarbības organizācija skolā    14
2.1.  Sadarbības uzdevumi mūsdienu skolā    14
2.2.  Pamatskolas skolēnu vecumposmu īpatnības    15
2.3.  Pedagoģisko sadarbību veicinošās metodes un formas matemātikā    16
3.  Teorētisko ieteikumu pārbaude praksē, mācot matemātiku 5.-6.klasē    24
  Secinājum    29
  Avotu un izmantotās literatūras saraksts    30
  Anotācijas    32
Extract

Šodienas sabiedrībai un valstij ir nepieciešami gudri, sevi un citus cienoši cilvēki, kas spējīgi mobilizēties un pielāgoties apstākļiem. Bet, lai spētu operatīvi un ātri pielāgoties jaunajai situācijai ir vajadzīgas sadarbības iemaņas - komunikabilitāte, spēja uzklausīt citu viedokli, spēja argumentēt u.c.
Pedagoģiskā saskarsme – tā vienmēr ir skolotāju un skolēnu intelekta, emociju un gribas mijiedarbība, kas pedagoģiskajā procesā ir ļoti aktuāla tēma (10;43).
Saskarsmes prasmi un tās organizēšanu skolā pašlaik pamatoti uzskata par skolotāja profesionalitātes svarīgu rādītāju. Tieši pedagoģiskajā sadarbībā, kur savienojas divu subjektu - skolēna un skolotāja - darbība, realizējas savstarpējā atbilstība, savstarpējā atkarība, zinātniskuma un sistemātiskuma principi satura un pedagoģisko līdzekļu izvēlē.
Diplomdarba mērķis: izpētīt sadarbību veicinošās metodes un formas starp skolēnu un skolotāju matemātikas stundās pamatskolā.
Uzdevumi:
1.Analizēt pedagoģiskās sadarbības būtību un struktūru, īpatnības matemātikas stundās.
2.Pētīt sadarbību veicinošos apstākļus, metodes un formas.
3.Teorētisko ieteikumu pārbaude praksē, mācot matemātiku 5.-6.klasē.
Pētījuma objekts - mācību process matemātikas stundās.
Pētījuma priekšmets – pamatskolas skolēnu un skolotāja sadarbības process.
Hipotēze- bērnu sekmes un vēlmi mācīties veicina konstruktīvas sadarbības process starp skolēnu un skolotāju.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1131321
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register