-
Sakaru līnijas Krāslava - Aglona projektēšana
Nr. | Chapter | Page. |
ANOTĀCIJA | 2 | |
ANNOTATION | 2 | |
DARBA UZDEVUMS | 3 | |
DOTIE PARAMETRI | 3 | |
1. | SAKARU LĪNIJAS MARŠRUTA IZVĒLE | 4 |
2. | REĢENERĀCIJAS IECIRKŅU SHĒMA | 6 |
3. | SIMETRISKAIS KABELIS | 8 |
3.1. | Simetriskā kabeļa izvēle | 8 |
3.2. | Simetriskā kabeļa primāro parametru aprēķini | 10 |
3.2.1. | Pretestības aprēķins | 13 |
3.2.2. | Induktivitātes aprēķins | 14 |
3.2.3. | Kapacitātes aprēķins | 15 |
3.2.4. | Izolācijas vadāmības aprēķins | 16 |
3.3. | Simetriskā kabeļa sekundāro parametru aprēķini | 17 |
3.3.1. | Viļņa pretestības aprēķins | 17 |
3.3.2. | Vājinājuma un fāzes koeficientu aprēķins | 18 |
3.3.3. | Elektromagnētiskā viļņa izplatīšanās ātruma aprēķins | 19 |
3.4. | Simetriskā kabeļa primāro un sekundāro parametru apkopojums | 21 |
4. | KOAKSIĀLAIS KABELIS | 22 |
4.1. | Koaksiālā kabeļa izvēle | 22 |
4.2. | Koaksiālā kabeļa primāro parametru aprēķini | 24 |
4.2.1. | Pretestības aprēķins | 24 |
4.2.2. | Induktivitātes aprēķins | 25 |
4.2.3. | Kapacitātes aprēķins | 25 |
4.2.4. | Izolācijas vadāmības aprēķins | 26 |
4.3. | Koaksiālā kabeļa sekundāro parametru aprēķins | 27 |
4.3.1. | Viļņa pretestības aprēķins | 27 |
4.3.2. | Vājinājuma koeficienta aprēķins | 27 |
4.3.3. | Fāzes koeficienta aprēķins | 28 |
4.3.4. | Elektromagnētiskā viļņa izplatīšanās ātruma aprēķins | 29 |
4.3.5. | Elektromagnētiskā viļņa izplatīšanās laika aprēķins | 29 |
4.4. | Koaksiālā kabeļa primāro un sekundāro parametru apkopojums | 30 |
5. | SAVSTARPĒJO IETEKMJU APRĒĶINS | 31 |
5.1. | Savstarpējās ietekmes koaksiālajā kabelī | 31 |
5.2. | Savstarpējās ietekmes simetriskajā kabelī | 34 |
6. | BĪSTAMO IETEKMJU APRĒĶINS | 37 |
7. | SAKARU KABEĻA RASĒJUMS | 39 |
SECINĀJUMI | 41 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 42 |
Ar „Google Maps” palīdzību var kartē apskatīties mums izvēlētos maršrutus.
Analizējot katra maršruta īpatnības var nonākt pie secinājuma, ka izvēlēšos 2. maršrutu. Pirmkārt, šis maršruts ir visīsākais, kas ir ļoti būtiski no ekonomiskā viedokļa, tāpēc 3. maršruts atkrīt automātiski. Kaut arī 2. maršruts šķērso par vienu upi vairāk nekā 1. maršruts, tomēr tam ir citas pozitīvas priekšrocības. Piemēram, tas ir ceļa segums, gar kuru tiks būvēta sakaru līniju. 1. maršrutam tas ir grants, kas ziemas, rudens un pavasara apstākļos var apgrūtināt pieeju sakaru līnijas apkalpošanai. 2. maršrutam ir asfalts, kas ļauj piekļūt sakaru līnijai bez grūtībām visa gada garumā.
Apdzīvotās vietās, kur šķērsos sakaru līnijas, varēs sniegt pakalpojumus izmantojot šo pašu sakaru līniju. Kaut arī pēc klientu skaita optimālākais maršruts būtu 3. maršruts, tomēr pašas sakaru līnijas garums ir uz pusi lielāks, tāpēc arī šajā aspektā izdevīgāk ir izvēlēties 2. maršrutu, jo 1. maršrutā nebūs tik daudz klientu.
Ņemot vērā dzelzceļus, kurus būs jāšķērso sakaru līnijai, tad visi maršruti ir līdzvērtīgā situācija, jo to ceļā ir viens un tas pats dzelzceļš, kuru nevar apiet itin nekādi.
2. REĢENERĀCIJAS IECIRKŅU SHĒMA
Tā kā sakaru līnija ir pietiekoši gara, un signāls līnijas garuma dēļ zaudē enerģiju un kļūst vājāks, tad lai nodrošinātu kvalitatīvu pārraidi, ir nepieciešami reģenerācijas punkti, kuros signāls tiks pastiprināts. Izvēlētās līnijas garums ir 33 [km]. Tad izvēlēšos attālumu starp reģenerācijas punktiem 5,5 [km], šāds lielums ļaus divus reģenerācijas punktus novietot apdzīvotās vietās. …
Kursa projekts Sakaru virzošajās sistēmās pie Ivanova, projektējot sakaru līniju. Novērtēts ar atzīmi 9. Kursa darbs tika izstrādāts, lai izpētītu un noteiktu simetriskā un koaksiālā sakaru kabeļa parametrus, kurš būtu derīgs sakaru organizēšanai frekvenču diapazonā līdz 4 [MHz] un ar darba vājinājumu 40 [dB] uz reģenerācijas iecirkni. Optimālākais maršruts tika izvēlēts pēc dažādiem parametriem, aprakstīti simetriskā un koaksiālā kabeļa parametri un īpašības. Rezultātā tika iegūti divi sakaru kabeļi: simetriskais un koaksiālais. Šis darbs sastāv no 42 lappusēm un tajā ir izmantotas 8 tabulas un 39 attēli.
-
Lidmašīnu informatīvā sistēma
Research Papers2 Computers, Consumer Electronics, Communications, Transport
- Sakaru līnijas Krāslava - Aglona projektēšana
- Šķirošanas stacijas projekts
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Lidmašīnu informatīvā sistēma
Research Papers for university2
-
Šķirošanas stacijas projekts
Research Papers for university28
-
Spiediena elektriskā mērīšana
Research Papers for university22
Evaluated! -
Sasalušo kravu izkraušana ar irdināšanas paņēmienu
Research Papers for university35
-
Starptautiskie pasažieru pārvadājumi Rīga – Hamburga – Rīga
Research Papers for university22
Evaluated!