Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:418570
 
Evaluation:
Published: 18.02.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sākumskolas bērnu attīstības raksturojums    5
1.1.  Fiziskais raksturojums    7
1.2.  Kognitīvās attīstības raksturojums    8
1.3.  Uztvere    9
1.4.  Atmiņa    9
1.5.  Domāšana    10
1.6.  Runa    11
1.7.  Uzmanība    11
1.8.  Emocionālā attīstība    12
1.9.  Pašvērējums    12
1.10.  Saskarsme    13
1.11.  Gatavība skolas gaitu sākumam    14
1.11.1  Psiholoģiskā gatavība skolai    15
2.  Adaptācijas perioda jēga un nozīme skolā    16
2.1.  Skolas fiziskas vides prasības bērnu adaptācijā    18
2.2.  Adaptācijas perioda etapi    18
2.3.  1.klases adaptacijas perioda analīze    19
3.  Secinājumi    22
4.  Literaturas sarakst    24
5.  Pielikums    26
Extract

Bērnam, kā sociālāij būtnei, nereti japiemērojas mainīgiem vides apstākļiem un un jāizstrādā mikrogrupu, piemēram, bērnu grupu bērnu dārzā vai klasi skolā.
No organizētās un pirastās ģimenes vai bērnu dārza vides viņi nonāk pilnīgi jaunos apstākļos, vecuma ziņā daudzveidīgā skolas vidē. Bez tam no viņiem šeit gaida pozīciju “skolēns” un rotāļu vietā piedāvā sistēmātisku garīgu darbu.
Pirmklasniekam ir grūti adaptēties jaunajā vidē, neskatoties uz skolotāju uz skolotāju draudzīgumu, viņu atsaucību. No šejienes bērna objektīvo grūtību iespējamais rezultāts – nevēlēšanās iet skolā.
No 18. gadsimta - pedagoģiskā gadsimta sākuma tiek uzskatīts, ka, lai cilvēks varētu kļūt par cilvēku, viņam nepieciešama kultūra, kas piešķir audzināšanai humanizējošu spēku. Audzināšana nav šķirama no sabiedrībā noteiktām normām, tanī pat laikā nevar audzināt to, ko attīsta pati daba. Bērnam, attīstoties un sagatavojoties skolai, ir jāiziet cauri noteiktām brieduma pakāpēm, apgūstot nepieciešamo pieredzi gan bioloģiskajā domāšanā, gan ķermeņa briedumā līdz viņš kļūst par gudru, zinošu personību.(7, 58)
Dažādas ir bērna raksturojuma teorijas, kā arī bērna vecuma posmu apzīmējumi. Pazīstamākie to veidotāji ir Ēriks H. Ēriksons, Žaks Piažē, Lavrenss Kolbergs, L.Vinkels, Ļ. Vigotskis, M. Montosori u.c. Piekrītu bērna vecumu iedaļai sekojošos posmos, un viņa attīstību pirmskolas periodā un gatavību skolai apskatīšu zemāk:
1.Zīdaiņa vecums ( no dzimšanas līdz 1 gada vecumam).
2.Bērna vecums (no 1. – 12. gadiem):…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1152654
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register