Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:483525
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.05.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kas ir saskarsme    4
  Saskarsme starp dažādu kultūru pārstāvjiem    5
  Komunikācijas barjeras    7
  Starpkultūru komunikācijas barjeras    7
  Etniskie stereotipi    11
  Nobeigums    13
  Izmantotās literatūras saraksts    14
Extract

Ievads

Tā kā pasaules telpa aizvien paplašinās, daudz lielāku nozīme jāpievērš komunikācijai starp dažādām kultūrām. Ļoti aktīvi veidojas dažādi globālie uzņēmumi, kuru pārstāvji ir no daudzām krietni atšķirīgām pasaules valstīm. Lai efektīvi komunicētu ar citas kultūras pārstāvi ir jāapzinās svarīgākās atšķirības un jāmēģina tās pieņemt. Tikai caur zināšanām ir iespējams panākt veiksmīgu saskarsmi. Mums jāapzinās ,ka vērtību skala, uzskati un paražas, citās valstīs var pat krasi atšķirties no mūsējām. Pārceļoties uz dzīvi citur ir jāpaiet krietnam laikam lai adaptētos un pierastu pie kultūras īpatnībām, kas var izpausties visdažādākajā veidā, kaut vai piemēram krāsā. Ja mēs esam pieraduši, ka balts simbolizē šķīstību, tīrību un savā ziņā prieku, tad piemēram Ķīnā baltā ir bēru krāsa.
Šīs kultūru atšķirības patiesībā ir ļoti svarīgas mūsu darbā. Ja mērķauditorija ir arī citu kultūru pārstāvji, tad diezgan sīki jāizpēta viņu kultūra, lai zinātu ar kādiem instrumentiem viņus sasniegt. Piemēram, ja reklamējiet kādu produktu citā valstī, izmantojot īpašu saukli, tad noteikti jāpārliecinās ko tas nozīmē šajā valodā. Piemēram, Ford Sierra reklāmas Ķīnā netika labi uzņemtas, jo izrādījās, ka Sierra nozīmē „veca, neglīta sieviete”. Un ir miljoniem šādu līdzīgu gadījumu, tādēļ šajā darbā aplūkošu starpkultūras saskarsmes un komunikācijas nozīmi plašākā veidā.
Komunicējot ar citas kultūras pārstāvi būtu jāņem vērā daži galvenie koncepti, ko apskatīšu savā darbā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1149716
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register