Ārsta palīgi ir medicīnas prakses profesionāļi, kuru loma ir sniegt atbalstu un palīdzību ārstiem un citiem veselības aprūpes sniedzējiem. Viņu loma pacientu aprūpē ir liela un svarīga, jo viņi var veikt daudzas nozīmīgas funkcijas, kas saistītas ar pacientu veselības aprūpi. Viņu saskarsme ar pacientiem var ietvert gan vēsturisko informāciju, gan fizisko izmeklējumu, gan slimības vadības plānošanu. Viņi var strādāt arī ar pacientu dokumentiem un medicīnas ierakstiem, ko var izmantot, lai uzlabotu pacientu aprūpi.
Saskarsme ir viena no ārsta palīga svarīgākajām lomām pacientu aprūpē. Bet, kas ir saskarsme? Tā ir tiešs vai netiešs kontaktēšanās process, kura mērķis ir ietekmēt partnera (partneru) uzvedību, emocijas, attieksmes, aktivitātes pakāpi un darbību. Ārsta palīga praksē viens no būtiskākajiem aprūpes momentiem ir saruna. Pacienti var justies vieglāk, ja viņi var runāt ar ārsta palīgu par saviem jautājumiem un tas var uzlabot pacientu sadarbību un mieru. Nodibināt produktīvu sarunu ar pacientu nav iespējams bez zināšanām psiholoģijā, saskarsmes iemaņām un ārsta palīga etiķetes zināšanām.…