Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:657174
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.12.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Saulkrastu pilsētas tūrisma apskates objekti    3
  BALTĀ KĀPA    3
  VELOSIPĒDU MUZEJS    3
  SAULKRASTU VĒSTURES MUZEJS    4
  PĒTERUPES LUTERĀŅU BAZNĪCA    4
2.  aktīvā atpūta saulkrastos    7
  SAULRIETA TAKA    7
  PLUDMALE UN DABA    7
  SLĒPOŠANAS TRASE    8
  CITAS AKTIVITĀTES    9
3.  NAKTSMĪTNES un ēdināšana SAULKRASTOS    9
  VIESNĪCA „ MARVE”    9
  VIESU NAMS “PIE MAIJAS”    9
4.  TRANSPORTS SAULKRASTOS    11
  VIA BALTICA    11
  SABIEDRISKAIS TRANSPORTS    12
5.  uzņēmējdarbības vide saulkrastos    13
  SECINĀJUMI    19
  literatūras un avotu saraksts    20
Extract

Baltā kāpa ir viena no skaistākajām jūrmalas kāpām Latvijā ar ne mazāk lielisku skatu uz Vidzemes piekrasti. Šim nolūkam iekārtota arī īpaša skatu un atpūtas vieta. No Baltās kāpas gar jūras piekrasti izveidota 3.6 km gara pastaigu taka “Saulrieta taka” [1]. Baltā kāpa - ar smiltīm apbiris smilšakmens iezi pie Inčupes ietekas jūrā. Smilšakmens iezis, kas veidojies pirms 405 – 350 miljoniem gadu.
Te ir uzņemtas arī Rīgas Kinostudijas filmas: „Kā gulbji balti padebeši iet” un „Nauris"
No 18 m augstās kāpas paveras brīnišķīgs skats uz jūru. Apmeklētāju ērtības šeit izveidots skatu laukums [2].
VELOSIPĒDU MUZEJS

Vienīgās seno velosipēdu kolekcijas īpašnieki Latvijā ir Jānis un Guntis Seregini. Kolekcijas veidošanās sākusies 1977. gadā, kad Jānis iestājās Latvijas Antīko automobiļu klubā un sāka nopietni interesēties par velosipēdu rūpniecības vēsturi, kā arī riteņbraukšanas pirmsākumiem Latvijā. Kolekcija komplektēta no tehniski interesantākajiem Latvijā atrastajiem velosipēdu attīstības paraugiem. Te redzams gan viens no pirmajiem divriteņiem – „augstratiem” Holandē 1889. gadā izgatavotais „Simplex” , Anglijā būvētais velosipēds „Coventry” ar pirmajām pneimatiskajām (piepūšamajām) riepām, kā arī A. Leitnera – pirmajā velosipēdu fabrikā Latvijā, 1888. gadā ražotais „Safety” tipa velosipēds. Unikāls eksemplārs ir 1940. gadā VEF sporta lidmašīnu darbnīcā, vienā eksemplārā izgatavotais koka divritenis, kuru konstruējis tā laika pazīstamākais latviešu eviokonstruktors Kārlis Irbītis, izmantojot lidmašīnu būves materiālus. Bez velosipēdiem kolekcijā plaši pārstāvētas dažādas lietas, kuras saistās ar velosipēdu lietošanu, riteņbraukšanas sportu, biedrībām un velosipēdu ražošanu. Ekspozīcijā var aplūkot lielāko Austrumeiropas velosipēdu firmas zīmju (emblēmu) kolekciju. Šo emblēmu ir vairāk kā 800 eksemplāru no visas pasaules [3] . …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register