Emils Gilels tempa ziņā prelūdiju spēlē lēnā tempā, nedaudz ātrākā tempā nekā pirmais interprets. Vidusposms tiek izpildīts arī ātrā tempā , un reprīze spēlēta ātrākā tempā nekā sākums, virzot domu un kustību uz priekšu. Dinamikas ziņā , Emils Gilels izpilda ļoti smalki, meistarīgi, nekas netika mainīts , izspēlēts kā tas ir paredzēts skaņdarbā. Pabeidz skaņdarbu ar toniku ļoti klusā dinamikā. Ļoti smalki tika izstrādāts , izspēlēts artikulācijas , frāzējuma, štrihu ziņā. Vidusposma ātrā kustība varēja sadzirdēt katru noti, un galveno līniju, kustību augšējā balsī. Pedalizācija tika izmantota ļoti smalki, nekur netika nekas sapludināts. Izpildījums ļoti iedvesmojošs.
Pēdējais interprets – Vladimirs Horovics izpilda šo prelūdiju nedaudz lēnāk nekā iepriekšējais interprets. Sākumu spēlē lēnā tempā, uzsākot ar akcentētiem akordiem, pārejot uz akordu kustību klusā dinamikā. Vidusposms tiek izpildīts arī ātrā tempā, un reprīze lēnāk nedaudz, virzot domu, kustību uz priekšu. Dinamikas ziņā , Vladimirs Horovics izpilda ļoti meistarīgi , smalki. Pašas beigas V. Horovics spēlē daudz lēnāk nekā iepriekšējie interpreti, pabeidzot prelūdiju daudz klusāk. Artikulācija, frazējumi, pedalizācija, štrihi tika izpildīti meistarīgi. Katra nots tika izspēlēta smalki, izstrādāta. Man ļoti patika augšējā balss kustība, frāzējums vidusposmā. Izpildījums bija izpildīts ļoti apburoši, meistarīgi. Tas iedvesmo.
Šie trīs interpreti prelūdiju izspēlēja ļoti skaisti, iedvesmojoši. Katrs dažādi, dažāds klausījums bija, bet kopēji mūs vieno vienmēr mūzika.
…