Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:676924
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  SIA „ELPA” mikrovides raksturojums    4
1.1.  Iekšējā mikrovide    4
1.2.  Ārējā mikrovide    8
2.  SIA „ELPA” makrovides raksturojums    16
2.1.  Demogrāfiskie faktori    16
2.2.  Ekonomiskie faktori    17
2.3.  Sociālie faktori un kultūras faktori    18
2.4.  Zinātniski tehniskie faktori    19
2.5.  Politiski tiesiskie faktori    19
2.6.  Klimatiski ģeogrāfiskie faktori    21
3.  Situācijas analīze (SVID)    22
  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra    27
Extract

Ikviena uzņēmuma darbību ietekmē vide, kurā tas darbojas, tādēļ uzņēmumam jāpārzina vide, kurā tas darbojas – mikro un makro vide. SIA „ELPA” darbības veids ir piena produktu ražošana. Šī tēma ir aktuāla, jo pastāvot sīvai konkurencei piena pārstrādes nozarē, uzņēmumam jāsaskaras ar nopietnu konkurenci, un savs produkts ir jāmāk pasniegt labāk par konkurentiem. Lai veiksmīgi varētu darboties tirgū, ir jāveic dažādi virzības tirgū pasākumi, kas liktu patērētājam izvēlēties tieši “Elpas” piena produkciju. Ir jāmāk stimulēt un pārliecināt pircējus, ir jāmāk veidot kompānijas tēls sabiedrībā. Tas rada uzticību kompānijai un līdz ar to palielina produktu noietu.
Darba mērķis ir izpētīt svarīgākos mikrovides un makrovides faktorus, kas ietekmē SIA „ELPA” darbību . Lai sasniegtu šo mērķi ir jāveic vairāki uzdevumi:
jāiepazīstas ar uzņēmuma iekšējo vidi, kas sevī ietver gan uzņēmuma, gan produkta aprakstu, lai gūtu precīzu atspoguļojumu par mārketinga plāna objektu, un iegūto informāciju izmantot turpmākā plāna izstrādē;
jāveic uzņēmuma ārējās vides analīze, lai zinātu kādi ārējās vides faktori ietekmē SIA “Elpa” spēju darboties Latvijas piensaimniecības nozarē;
jāizstrādā konkurentu analīze, uzņēmuma vājo, stipro pušu, iespēju un draudu analīze attiecībā pret konkurentiem, tā dos iespēju apskatīt uzņēmuma darbības efektivitāti salīdzinājumā ar galvenajiem konkurentiem.
Lai varētu veiksmīgi veikt minētos uzdevumus, nepieciešams izmantot dažādus pētījumus, gan sekundāros, gan primāros – statistikas sniegtos datus un to analīzi, iekšējos uzņēmuma informācijas avotus, tiks izmantota arī speciālā literatūra un lekciju pieraksti, kā arī informācija no interneta.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register