Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:998264
 
Evaluation:
Published: 27.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.1.  SIA”Hotel Tigra”    4
3.2.  Mārketinga komunikācijas uzņēmumā SIA”Hotel Tigra”    9
4.2.1.  Rekāma    9
5.2.2.  Sabiedriskā saskarsme    11
6.2.3.  Personiskā apkalpošana    12
7.2.4.  Pārdošanas veicināšana    13
8.  Secinājumi    15
9.  Priekšlikumi    16
10.  Izmantotās literatūras saraksts    17
11.  Pielikums    18
Extract

Ievads
Darbs ir izstrādāts grupā, un darba tēma ir Viesnīcas SIA”Hotel Tigra” esošās situācijas apraksts.
Tika izvēlēta tieši šī viesnīca jo tā šķita pietiekami interesanta, lai par to uzzinātu ko vairāk, piemēram, kādas ir viesnīcas cenas, pakalpojumi, darbinieki, kādas ir viesnīcas lielākās problēmas un citi jautājumi.
Lai izstrādātu darbu, ir nepieciešamas arī skolā iegūtās teorētiskās zināšanas, lai labāk varētu izprast uzņēmuma vadības struktūru un mārketingu.
Darba mērķis ir iepazīties ar konkrēto viesnīcu, un tās piedāvātajām iespējām.
Darba uzdevums ir aprakstīt esošā uzņēmuma situāciju: atrašanās vieta, pakalpojumi, klienti un citi jautājumi.

1. SIA „HotelTigra”
SIA „ Hotel Tigra „ ir jauns uzņēmums. Viesnīcas darbība sākās 2002. gadā, kad A/S Tigra pārņēma savā īpašumā šī esošā uzņēmuma ēku, to nopērkot! Pirmo gadu uzņēmums darbojās tādās telpās, kādas jau bija uzņēmumu nopērkot, taču tika izlemts, ka telpas ir jāpārtaisa (jāizremontē), lai piesaistītu vairāk klientu un gūtu lielāku peļņu, jo tās nebija pēc uzņēmuma domām viesnīcai pieklājīgi izveidotas.
Kā SIA „Hotel Tigra” uzņēmums sāka darboties 2004. gada 2. decembrī. 2007. gada aprīlī A/S Tigra pārdeva apsaimniekošanas tiesības SIA „Hotel Tigra”, bet A/S Tigra pieder ēka un pamatlīdzekļi, savukārt uzņēmējdarbību veic SIA „Hotel Tigra”.
SIA „Hotel Tigra” praktiskā pieredze viesmīlības biznesā ir 3 gadi, jo praktiski mainījās tikai uzņēmuma nosaukums un juridiskie rādītāji. Tā dibinātājs-privātpersona un to pārrauga valde. Valdes priekšsēdētājs ir arī uzņēmuma rīkotājdirektors. Pēc restorāna un semināru centra nodošanas ekspluatācijā darbinieku skaits pieaudzis līdz 30 personām. Uzņēmumam ir laba reputācija nozarē kā kvalitatīvu pakalpojumu sniedzējam ar pretimnākošu attieksmi katram klientam.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register