Temata aktualitāte: Latvijā ir plaši izplatīti tādi uzņēmuma veidi kā atpūtas centri un viesnīcas. To veicina cilvēku vēlme atpūsties no ikdienas, kā arī vajadzība pēc naktsmājām pārbraucienu laikā.
Latvijā šī nozare pamazām attīstās arvien vairāk un pieprasījums pēc kvalitātes pieaug. Līdz ar to ir jāzin kā tas viss attīstās citās valstīs.
Uzņēmumi, kas vienlaikus nodarbojas gan ar viesu izmitināšanu, gan tūrisma un atpūtas realizēšanu Latvijā darbojas ar panākumiem, jo piedāvā daudz un dažādas aktivitātes.
Viens no šādiem uzņēmumiem ir „LIDO tūrisma un atpūtas komplekss”, kas tikai nesen uzsācis savu darbību, bet jau ir ieguvis kā diezgan pazīstama uzņēmuma tēlu, jo šis uzņēmums piedāvā ļoti plašas iespējas atpūtai un tūrismam. Šis uzņēmums ietver sevī gan viesnīcu „Ķirsona muiža”, gan atpūtas kompleksu, kā arī piedāvā restorāna un mobilās ēdināšanas vietas pakalpojumus.
Pētījuma objekts: SIA „LIDO tūrisma un atpūtas komplekss”.
Pētījuma priekšmets: Uzņēmuma „Ķirsona muiža” piedāvāto pakalpojumu konkurētspēja.
Darba mērķis: SIA „LIDO tūrisma un atpūtas komplekss” konkurentu analīze.
Darba uzdevumi: 1.SIA „LIDO tūrisma un atpūtas komplekss” apraksts.
2.Konkurentu izpēte Madonas novadā.
3.Pakalpojumu izpēte un salīdzināšana ar konkurentiem.
Pētījumu bāze: SIA „Ķirsona muiža”; zinātniskā literatūra par konkurenci un pakalpojumu.…