Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:332183
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Maizes nozares raksturojums    5
2.  Produkcijas sortimenta izvērtējums    7
2.1.  Maizes produktu grupa    8
2.1.1.  Kviešu maizes produktu grupa    9
2.1.2.  Rudzu – Kviešu maizes produktu grupa    10
2.2.  Sīkizstrādājumi un sausprodukti    11
2.3.  Konditorejas grupa    11
3.  Maizes nozares patreizējā situācija un uzņēmuma attīstības iespējas    13
  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Izmantotās literatūras saraksts    16
Extract

Maizes ražošanas uzņēmumiem konkurētspējas uzturēšanas un peļņas nodrošināšanas jautājumi pašreizējajā ekonomiskajā situācijā ir ļoti aktuāli, tādēļ uzņēmēji cenšas pilnveidot jau esošo uzņēmējdarbību. Uzņēmumu reorganizācija, paplašināšana un attīstīšana ļauj paaugstināt konkurētspēju Latvijas tirgū, tāpēc autora pētnieciskā darba tēma ir SIA „Kviteks” Iļģuciema Maiznīcas Konditorejas ekonomiskās izaugsmes iespējas Latvijā un tā mērķis ir noteikt un izpētīt kādas ir maizes nozares uzņēmuma attīstības iespējas Latvijā.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, ir nepieciešams veikt šādus darba uzdevumus:
1. maizes nozares raksturojums;
2. uzņēmuma produkcijas sortimenta izvērtējums;
3. maizes nozares pašreizējā situācija un uzņēmuma attīstības iespējas.
Uzdevuma izpildei autors ir izmantojis šādus avotus: interneta avoti, SIA „Kviteks” Iļģuciema Maiznīcas Konditorejas iekšējie nepublicētie dati un statistikas dati.
1. Maizes nozares raksturojums
Uzņēmums SIA „Kviteks” Iļģuciema maiznīca konditoreja darbojas maizes ražošanas nozarē, kas ir Pārtikas produktu un dzērienu apakšnozare. Maizes ražošanas sektorā Eiropā darbojas pāri par 120 000 kompāniju. Lielākā daļa ir mazie uzņēmumi un ceptuves lielveikalos. Mazās ceptuves dominē tajās valstīs, kur svaigu maizīti ierasts pirkt katru dienu, kā, piemēram, Frāncijā, Itālijā un Portugālē. Patlaban Latvijas maizes tirgū ir vērojama tendence — patērētāji grib maizi, ko ērti lietot, kas ir veselīga un garšīga. Maize ir un arī paliks lokālā tirgus produkts, kas domāts konkrētas valsts pircējiem, kuriem ir noteiktas garšas īpatnības.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1117855
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register