Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:501904
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Mārketinga procesa teorētiskais izvērtējums    7
1.1.  Preces jēdziena izvērtējums    7
1.2.  Preces virzīšanas tirgū raksturlielumi    13
1.3.  Cenas teorētiskie aspekti    15
1.4.  Pircēju jēdziena evolūcija    18
2.  SIA „Latgranula” mārketinga analīze    20
2.1.  preces analīzes raksturlielumi    20
2.2.  Preces virzīšanas tirgū raksturlielumi    24
2.3.  Cenu politikas izvērtējums    26
2.4.  Pircēju analīze    27
3.  SIA „Latgranula” mārketinga attīstības nākotnes perspektīvas    31
3.1.  Preces attīstība nākotnē    31
3.2.  Preces virzīšana tirgū nākotnē    32
3.3.  Cenu politika nākotnē    37
3.4.  Potenciālie pircēji nākotnē    37
  Secinājumi    39
  Priekšlikumi    41
  Izmantoto avotu saraksts    43
Extract

Mārketinga process ir mārketinga pasākumu kompleksa izmantošana uzņēmuma mērķu sasniegšanā, ņemot vērā iekšējos un ārējos faktorus. Lai uzņēmuma darbība būtu veiksmīga uzņēmumam ir jāizvēlas atbilstošas metodes un stratēģijas mārketinga procesa pilnveidošanā. Pareiza mārketinga procesa stratēģijas noteikšana ir sarežģīts un laikietilpīgs process, tādēļ darba autore izvēlējās analizēt uzņēmuma SIA „Latgranula” mārketinga procesa pilnveidošanu.
Kvalifikācijas darbs rakstīts par sabiedrību ar ierobežotu atbildību SIA „Latgranula”. Uzņēmuma atrašanās vieta ir Vidzemes reģions, Rīgas rajons, Inčukalna pagasts, Rūpniecības iela 10 (skat.1.pielikumu). Darba autore šajā uzņēmumā veica kvalifikācijas praksi.
Uzņēmumam SIA „Latgranula” ir liela nozīme kurināmā nozarē, jo uzņēmuma piedāvātā saražotā produkcija ir ne tikai ekoloģiski tīra, bet arī tā atbilst visiem kvalitātes standartiem.
Darba mērķis:
Sniegt secinājumus un priekšlikumus par SIA „Latgranula” mārketinga procesa pilnveidošanu.
Darba uzdevumi:
1.veikt preces jēdziena izvērtējumu,
2.apskatīt preces virzīšanas tirgū raksturlielumus,
3.apkopot cenas teorētiskos aspektus,
4.apskatīt pircēju jēdzienu evolūciju,
5.analizēt preces raksturlielumus,
6.preces virzīšanas tirgū izvērtējums,
7.cenas politikas izvērtējums,
8.pircēju analīze,
9.preces attīstība nākotnē,
10.preces virzīšana tirgū nākotnē,
11.cenu politika nākotnē,
12.potenciālie pircēji nākotnē.
Pētījuma metodes:
Teorētiskā pētījumu metode – zinātniskās literatūras un citu avotu analīze, abstrakti loģiskā metode, aprēķinu konstruktīvā metode, datu apstrādes metode, socioloģisko pētījumu metodes, mārketinga pētījumu metodes, tirgus izpētes metodes, menedžmenta pētījumu metodes.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register