Secinājumi
1. SIA Madara Cosmetics mājas lapā izmanto divus pārdošanas veicināšanas paņēmienus – cenu samazinājumu un produktu izcelšana uz citu produktu fona.
2. SIA Stenders mājas lapā izmanto vairākus pārdošanas paņēmienus – cenu samazinājums, produktu izcelšana uz citu produktu fona, lojalitātes programma, paraudziņu saņemšana, garantētās dāvanas.
3. SIA Stenders salīdzinājumā ar SIA Madara Cosmetics mājas lapā izmanto vairāk pārdošanas veicināšanas paņēmienus un to kombinācijas piedāvājumos. SIA Madara Cosmetics pārdošanu veicina, galvenokārt, ar cenas samazinājumu.
4. SIA Madara Cosmetics mājas lapas dizains ir saskaņā ar uzņēmuma pozicionētajām vērtībām un produktu īpašībām, logotipa dizainu.
5. SIA Stenders mājas lapas dizains neatspoguļo uzņēmuma vērtības un produktu īpašības, taču ir saskaņā ar logotipa dizainu.
6. SIA Madara Cosmetics rada savai mērķauditorijai atbilstošu un interesantu saturu bloga formātā un mājas lapas apmeklētājam tas ir viegli atrodams mājas lapas augšējā navigācijas joslā.
7. SIA Stenders mājas lapas saturā, galvenokārt, izceļ produktus un to aprakstu. Izmanto satura mārketinga instrumentu – video stāstus, bet mājas lapas apmeklētājam tie nav viegli atrodami.
8. Gan SIA Stenders, gan SIA Madara Cosmetics ir padomājuši par mājas lapas lietotāju pieredzi, izveidojot mobilās versijas savām mājas lapām.
…