Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:684490
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Saturs    3
  Ievads    4
1.  Konkurence, konkurences jēdziens un būtība    5
1.1.  Konkurence    5
1.2.  Konkurences jēdziens    7
1.3.  Konkurences būtība    7
2.  Konkurentu izpētes un analizēšanas metodes    8
3.  SIA „Maxima Latvija” vispārējais raksturojums    11
4.  Talsu tirgus raksturojums    14
5.  Konkurentu analīze    15
6.  Uzņēmuma „Maxima” konkurētspējas analīze    18
6.1.  Uzņēmuma ārējā vide    18
6.2.  Uzņēmuma „Maxima Latvija” mārketinga „Mix” elementu analīze    22
6.3.  Uzņēmuma „Maxima” SVID analīze    24
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba gaitā ir izdarīti šādi secinājumi:
1. Pašlaik uzņēmums “Maxima” ir izteikts līderis starp Talsu mazumtirgotājiem, tomēr uzņēmumam visu laiku ir jāseko līdzi konkurentiem, jo tie var ietekmēt uzņēmuma stāvokli tirgū, kaut arī pašlaik, stāvoklis ir stabils.
2. Ilgajos darbības gados uzņēmumam “Maxima” ir nostiprinājies plašs un stabils sadarbības partneru loks, kas nodrošina ar plašu un kvalitatīvu preču sortimentu, kā arī dod iespēju iepirkt preci par zemākām cenām. Uzņēmuma “Maxima” loģistikas piegāžu tīkls ir attīstīts un darbojas visā Latvijas teritorijā. Uzņēmuma “Maxima” darbībā plaši tiek izmantota gan tieša, gan netiešā reklāma.
3. Pēc Mārketinga Mix analīzes rezultātiem, autore secināja, ka uzņēmuma galvenā prioritāte ir klienti. Tādēļ tiek apmācīti darbinieki lai ātri un kvalitatīvi apkalpotu klientus. Uzņēmums rīko lojalitātes kampaņas un piedāvā dažādas atlaides ar atlaižu karti Paldies. Piedāvā plašu preču sortimenta klāstu. Uzņēmums atrodas izdevīgā vietā un tas ir tik pazīstams, ka nav vajadzīga īpaša reklāma.
4. SVID analīze parādīja, ka uzņēmuma draudus var mazināt ar uzņēmuma stipro pusi, bet uzņēmumam vēl jāpiestrādā pie vājo pušu uzlabošanas.
5. Izmantojot ilgo un ciešo sadarbību ar daudzajiem ražotājiem un sadarbības partneriem, slēdzot izdevīgus līgumus par tiešajām piegādēm, uzņēmums varēs palielināt preču sortimentu ar kvalitatīvām precēm, lai pārvilinātu klientus no konkurentiem un arī piesaistītu potenciālos pircējus, kas nodrošinās stabilu apgrozījuma pieaugumu. Izstrādājot precēm jaunu cenu stratēģiju, uzņēmums veiksmīgāk cīnīsies ar konkurentu aktivitātēm un pievilinās vairāk jaunus potenciālos pircējus.
6. Veiksme tiešajā tirdzniecībā atkarīga no komandas darba – pārdevējiem. Piedāvāju papildināt darbinieku motivācijas sistēmu ar: ceļa izdevumu atmaksu, brīvpusdienām, brīvbiļetēm uz pasākumiem (labākajiem kā bonuss), naudas pabalstiem dažādās dzīves situācijās. Lai uzlabotos apkalpošanas ātrums, ieteiktu ieviest jaunākas un jaudīgākas programmatūras – tas noteikti atmaksāsies ar klientu apmierinātību un lojalitāti uzņēmumam.
7. Tā kā uzņēmumam nav vajadzīgas īpašas reklāmas, tad pēc autores domām, tomēr vajadzētu uzņēmumam parūpēties par sava tēla uzlabošanas iespējām, jo iebraucot pilsētā nezinātājs nespētu iedomāties, ka Talsos ir Maxima veikals.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register