Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:180167
 
Evaluation:
Published: 06.11.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    4
1.1  PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU    4
1.2.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS MĒRĶI    4
2.  PRODUKCIJAS UN PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS    6
3.  TIRGUS ANALĪZE    9
3.1.  MĒRĶTIRGUS NOTEIKŠANA    9
3.2.  GALVENIE TIRGUS KONKURENTI    10
4.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    13
4.1.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS VIRZIENI UN MĒRĶI    13
4.2.  UZŅĒMUMA CENU POLITIKA    14
4.3.  PREČU VIRZĪŠANA TIRGŪ    16
4.3.1.  REKLĀMA    17
4.3.2.  SABIEDRISKĀS DOMAS IETEKMĒŠANA    17
4.3.3.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANA    18
4.4.  SIA “PUĶU BODE” MĀRKETINGA ANALĪZE    18
5.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA    19
6.  UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS    20
7.  RISKS UN PROBLĒMAS    21
Extract


Darba izstrādāšanas mērķis ir iegūt praktiskas iemaņas patstāvīgā pētījuma darba izstrādāšanā, pamatojoties uz teorētisko zināšanu pielietojumu praksē.
Izpētes uzdevums ir iegūt informāciju par firmas darbības stratēģiju, izzināt faktorus, kas nosaka, kas nosaka noietu, ar kuriem var iegūt pārskatu un uzziņu par tirgu, izzināt pircēju, tirgotāju un konkurentu motivāciju un tirgus nišas, kā arī to attīstību. Šīs informācijas mērķis ir radīt vadīšanas pamatus uzņēmējdarbības plānošanai, stratēģijas un politikas izstrādāšanai, iekļaujot tajā tirgvedības instrumentus un līdzekļus.
Tirgus izpēte ir informācijas un konkrētu datu meklēšana, savākšana, izpētīšana, apkopošana, izvērtēšana, secinājumu izdarīšana, priekšlikumu izteikšana, problēmas vai jautājuma atrisināšana, firmas darbības uzlabošana, uzņēmuma iekšējās vides un tirgus ārējās vides sistemātiska novērošana un analīze.
Darba uzdevumi:
Iepazīties ar SIA “Puķu bode” (firmas vēsture un attīstība; pašreizējā darbība un nākotnes attīstības iespējas; firmas mērķpircēja raksturojums);
Noskaidrot tirgus pētījumu nozīmi uzņēmumā (tirgus izpētes procesa analīze; uzņēmuma darbības stratēģijas izvēle; mārketinga sistēmu raksturojums);…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1224476
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register