Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:519286
 
Evaluation:
Published: 08.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma stratēģija, misija, vīzija, mērķi    5
1.1.  Misija    5
1.2.  Vīzija    5
1.3.  Stratēģija    5
1.4.  Mērķis    9
2.  Organizatoriskā struktūra un darba pienākumi    11
2.1.  Organizatoriskā struktūra    11
2.2.  Darba pienākumi    12
3.  Personāla vadība    15
3.1.  Motivēšana    15
3.2.  Personāla plānošana    16
3.3.  Personāla meklēšana    17
3.4.  Atlase    17
3.5.  Novērtēšana    18
4.  Vadības stils un darba vide    20
4.1.  Vadības stils    20
4.2.  Darba vide    23
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    25
  Pielikums    25
Extract

1.1. Misija
Misija- organizācijas vispārējs mērķis, fundamentālu nodomu apgalvojums.
Pateicoties misijas formulēšanai, organizācijas var koncentrēt savu biznesa darbību vienā konkrētā virzienā. Visi pārējie mērķi veidojas, lai realizētu šo misiju.
Ja nav formulēta misija, gadījuma lēmuma pieņemšanas procesā menedžeri var pamatoties tikai uz individuālām vērtībām. Rezultātā aktivitātes tiek nevajadzīgi iztērētas, tām nav vienotības ar organizācijas mērķiem, līdz ar to tās nav virzītas uz organizācijas veiksmīgu funkcionēšanu. Būtu vēlams, lai misijas formulējumā būtu atspoguļoti šādi organizācijas iekšējie un ārējie komponenti:
• Mērķtirgus un mērķpircējs;
• Galvenās organizācijas preces vai pakalpojumi(uzņēmējdarbības veids);
• Organizācijas tehnoloģija;
• Organizācijas ārējā vide;
• Organizācijas darba kultūra un mikroklimats;
• Organizācijas attīstības koncepcija.
Protams, nav nepieciešams, lai jebkurā misijas formulējumā obligāti būtu visi minētie komponenti. Tie ir tikai organizācijas misijas izvēlēšanās vispārējie principi.
SIA Roze GV misija varētu būt šāda: ražot un piegādāt klientiem kvalitatīvu zivju produkciju visā Latvijā, nodrošinot konkurētspēju un klientu apmierinātību.

1.2. Vīzija
Vīzija- izdomāts, apsvērts un formulēts priekšstats un attīstības filozofija par to, kam ir jābūt.
SIA Roze GV vīzija varētu būt šāda: Būt vadošajam uzņēmumam zivju produkcijas tirgū Latvijā.

1.3. Stratēģija
Stratēģija- organizācijas ilgtermiņa pamatmērķu un darbības virzienu noteikšana, to sasniegšanai nepieciešamo resursu izdalīšana.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register