Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:228326
 
Evaluation:
Published: 05.02.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  SIA „Šlāgeris” uzņēmuma un pakalpojuma īss apraksts    4
3.  Mārketinga makrovide    5
3.1.  Sociālekonomiskie un demogrāfiskie faktori    5
3.2.  Kultūras un izglītības faktori    7
3.3.  Politiskie un tiesiskie faktori    7
3.4.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    8
4.  Mārketinga mikrovide    9
4.1.  Pircēji    9
4.2.  Konkurenti    10
4.3.  Piegādātāji    10
4.4.  Starpnieki tirgū    11
5.  SVID analīze    12
5.1.  Iespējas    13
5.2.  Draudi    13
5.3.  Stiprās puses    14
5.4.  Vājās puses    14
6.  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    18
Extract

6. Secinājumi un priekšlikumi
Veicot SIA „Šlāgeris” tirgus izpēti, autore ir nonākusi pie šādiem secinājumiem:
1. SIA „Šlāgeris” Madonas pilsētā ir stabils un konkurētspējīgs uzņēmums, ar iespējām nākotnē attīstīties un ieņemt lielāko tirgus daļu ēdināšanas nozarē Madonas pilsētā, ja uzņēmums ieguldīs finansiālos līdzekļus uzņēmuma telpu paplašināšanā un sevis reklamēšanā.
2. Uzņēmumam trūkst reklāmas, lai veicinātu uzņēmuma atpazīstamību un lai tiktu palielināts klientu loks, un tiktu iekarota lielākā daļa Madonas tirgus ēdināšanas nozarē.
3. Uzņēmums pārlieku daudz noslogo savus darbiniekus, jo vērojama bieža kadru mainība.
4. SIA „Šlāgeris” ir viens no modernāk iekārtotajiem ēdināšanas uzņēmumiem Madonā, un vienīgais, kas ir aprīkots ar televīzijas skatīšanās iespējām.
5. Uzņēmuma atrašanās vieta tuvu Madonas pilsētas skolām un tā atrašanās viegli atrodamā un redzamā vietā , nodrošina kafejnīcas apmeklētību.
6. Uzņēmumā strādājošie kvalificētie darbinieki nodrošina pakalpojuma augsto kvalitāti.
7. Kafejnīcas piedāvāto zemo cenu un plašā ēdienu piedāvājuma dēļ, tai ir liels klientu loks.
8. Uzņēmuma sadarbība ar piegādātājiem, vietējiem mazumtirgotājiem, nodrošina vienmēr svaigu un kvalitatīvu produktu piegādi, kā arī iespēju neilgā laikā vienoties par piegādes iespējām.
9. Uzņēmums regulāri seko līdzi jaunumiem tehnoloģiju jomā, kā arī konkurējošo uzņēmumu attīstībai, lai nezaudētu vietu tirgū un konkurētspēju.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register