Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:559289
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.02.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un darbības tirgus apraksts    4
2.  PEST analīze    5
3.  Iespējas un draudi    10
4.  Segmentēšana un konkurentu analīze    14
4.1.  SIA „Solaris” klientu segmentēšana    14
4.2.  SIA „Solaris” vēlmju, funkcionālās, preču un starpuzņēmumu konkurences apraksts    15
4.3.  SIA „ Solaris” būtiskāko konkurentu analīze    15
5.  Misija, vīzija, mērķi, konkurētspējīga priekšrocība    17
6.  Stratēgijas formulējums    19
7.  Mārketinga politikas izstrāde    20
  Secinājumi un priekšlikumi    22
Extract

Uzņēmuma nosaukums ir SIA “Solaris”. Uzņēmuma nosaukums aicina katram būt pievilcīgam. Angļu valoda ir izvēlēta tāpēc, ka turpinās globalizācijas process un ar šādu nosaukumu uzņēmumam būs vieglāk nodrošināt atpazīstamību starptautiskajā tirgū. SIA „Solaris” komercreģistrā ir reģistrēta 1994. gadā. Uzņēmuma atrašanās vieta ir Latvija, Rīga, Blaumaņa iela 38. Darbinieku skaits 2005. gada beigās – 22.
Uzņēmuma darbības nozare ir skaistumkopšana. Uzņēmums nodarbojas ar frizētavas un skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanu – frizētava-salons. Uzņēmuma darbības veids: pakalpojumu.
Tirgus mērķauditorija ir aktīvie un veiksmīgie jaunākās paaudzes cilvēkiem (18-39 gadi), kas prot novērtēt laba izskata nozīmi savā dzīvē.
Uzņēmuma „Solaris” galvenie piegādātāji ir pazīstami un stabili uzņēmumi. Pamatlīdzekļu iegāde notiek SIA “Galateja”, savukārt galvenie palīgmateriālu piegādātāji ir SIA “Soesta” un “Creative”, kas Latvijā pārstāv pasaules vadošo kosmētikas produktu ražotājus.
Konkurenti – Latvijā šobrīd ir vairāki prestižu frizētavu tīkli, kas piedāvā līdzīgu produktu, piemēram:“Maija”, “Šade”, “Kolonna”, “Brigita”, “Dzintreks”.
Nozarē vērojamas konkurences pastiprināšanās pazīmes, jo nozarē strauji attīstās gan Latvijā, gan arī pasaulē. Uzņēmumu konkurētspēja ir augsta, tomēr, ar pārdomātu agresīvas reklāmas kampaņu ir iespējams pārņemt daļu esošo šīs nozares klientu, kā arī piesaistot jaunus, kas ir sasnieguši tādu dzīves līmeni, kad rodas vēlēšanās un iespējas izmantot augstāka līmeņa pakalpojumus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1116037
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register