Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
SIA "Stendera ziepju fabrikas" burbuļbumbas-
SIA "Stendera ziepju fabrikas" burbuļbumbas
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
1. | Vēsture un firmas apraksts | 3 |
1.1. | Uzņēmuma darbinieki | 4 |
1.2. | Veikalu un uzņēmuma stendu atrašanās vietas | 6 |
2. | Stratēģiskā plānošana | 8 |
2.1. | Stratēģiskās plānošanas svarīgums | 8 |
2.2. | Stratēģiskās plānošanas process un mērķi | 8 |
2.3. | Uzņēmuma uzdevumu noteikšana | 9 |
2.4. | Stratēģiskās biznesa vienības | 9 |
2.5. | Tirgzinību mērķu noteikšana | 9 |
2.6 | Situācijas analīze | 11 |
2.7. | Tirgzinību stratēģijas izstrādāšana | 11 |
2.8. | Taktikas realizācija, rezultātu kontrole un produkcijas pieprasījuma stāvoklis | 13 |
3. | Produkcija | 14 |
3.1. | Ziepes | 15 |
3.2. | Burbuļbumbas | 20 |
3.3. | Masāžas sviests | 24 |
3.4. | Vannas sāls | 25 |
3.5. | Šķidrās ziepes | 27 |
3.6. | Pirts medus | 28 |
3.7. | Sāls skrubis | 29 |
3.8. | Vannas ekstrakts | 30 |
3.9. | Vannas putas | 31 |
3.10. | Smaržkociņi | 32 |
3.11. | Ēteriskās eļļas | 33 |
3.12. | Aksesuāri | 35 |
3.13. | Vannas pieni | 36 |
4. | Preču dzīves cikls | 37 |
5. | Marka | 38 |
6. | Pirkšanas lēmumu pieņemšanas process | 39 |
7. | Konkurence | 40 |
8. | Preču patēriņa raksturojums | 42 |
9. | Mikrovide | 46 |
10. | Makrovide | 48 |
11. | Preces virzīšana tirgū | 50 |
11.1. | Reklāma | 50 |
11.2. | Pārdošanas veicināšana | 50 |
11.3. | Pārdošana | 50 |
12. | Sadale | 51 |
13. | Anketu apkopojums | 52 |
Secinājumi | 57 | |
Izmantotā literatūra | 58 |
Ievads
Mūsu kursa darbs ir par SIA „Stendera ziepju fabrika”. Mēs izvēlējāmies tieši šo uzņēmumu, jo par to bijām daudz dzirdējuši, turklāt tas fascinēja ar savu unikalitāti, turklāt mēs bijām vienisprātis, ka rakstīt šo darbu būs ļoti viegli, aizraujoši un interesanti. Uzņēmums ražo dažāda veida vannas kosmētiku. Mēs izvēlējāmies burbuļbumbas, jo pēc pieredzes par tām varam teikt tikai labu. Uzņēmums ražo ne tikai vannas bumbas, bet arī ziepes, ēteriskās eļļas, masāžas ziedes, pirts medu un vēl daudz dažādu vannas kosmētikas līdzekļu. Visi šie produkti ir roku darbs, turklāt, ražoti tikai no dabīgām izejvielām. Gan pati kosmētika, gan pirts piederumi un aksesuāri, kā arī iesaiņojums ir no videi draudzīgiem materiāliem, turklāt kosmētikas ražošanā netiek izmantoti dzīvnieku valsts izcelsmes produkti.
Mērķis :
Iepazīties ar uzņēmuma vēsturi, attīstību, izpētīt uzņēmuma ražotās burbuļbumbas.
Uzdevumi:
Noskaidrot uzņēmuma vēsturi un uzņēmuma attīstību.
Izpētīt uzņēmuma mikrovidi, makrovidi, stratēģisko plānošanu un konkurētspēju.
Veikt cilvēku anketējumu, lai noskaidrotu Gulbenes iedzīvotāju un tās viesu attieksmi pret uzņēmumu un tā produkciju.
Iepazīties ar produkcijas sortimentu.
Izpētīt burbuļbumbas.
Nodibināt kontaktus ar uzņēmuma vadību.
Hipotēze: Uzņēmuma popularitāte aug un pieprasījums pēc produkcijas palielinās, neatkarīgi no reklāmas trūkuma.
1. Uzņēmuma vēsture un firmas apraksts.
Kādreiz, kad dziļā senatnē ziepju vēl nebija, cilvēki esot mazgājušies ar ūdenī atjauktiem māliem. Pirmās ziņas par ziepju vārīšanu ir atrastas Babilonijas rakstos. Arheologi apliecina, ka arī senajā Ēģiptē ļaudis lietojuši ko ziepēm līdzīgu – gatavotu no dažādu dzīvnieku taukiem un augu taukiem, savukārt senajiem Grieķiem ziepju nebija- viņi ierīvēja ādu ar māliem, smiltīm, sāli, eļļu un to visu nokasīja ar īpašu, neasam nazim līdzīgu priekšmetu. Ziepju ražošanai ir bijuši gan ‘’ziedu laiki’’, gan panīkums. Eiropā tieksme mazgāties pieņēmās spēkā ap 17.gs. Tad ziepes bija dārga lieta un meistari ziepju vārīšanas receptes turēja dziļā noslēpumā.
„Stendera ziepju fabrikas’’ idejas autori un realizētāji ir Zane un Jānis Bērziņi. Pirms astoņiem gadiem Zane ar vīru devās ceļojumā pa Eiropu un Anglijā pievērsa uzmanību maziem veikaliņiem, kur varēja nopirkt neparastas ziepes – skaistas, garšīgi smaržojošas un ar visādām piedevām. Latvijā tolaik vēl nekā tāda nebija, un viņi nodomāja – kāpēc gan neieviest vietējā tirgū tik īpašu, stilīgu produkciju? Viņi varēja izvēlēties- visu mūžu strādāt kādam citam, vai mēģināt darīt kaut ko savu. Pat netika pētīts vietējais tirgus, viņiem vienkārši bija stingra pārliecība, ka uzņēmums darbosies.
2000. gadā Zane un Jānis noīrēja mazu stendu „Molā” un pārdeva dabiskās sveramās ziepes no Kanādas, vienlaicīgi eksperimentējot mājās. Sākumā Bērziņi ziepes vārīja virtuves katlos un skatījās, kas no tā visa iznāks. Un iznāca visai interesanti. Uz ātru roku tika palaista neliela ražotne, un līdzās Kanādas ziepēm drīz vien parādījās vietējā produkcija.
…
Mūsu kursa darbs ir par SIA „Stendera ziepju fabrika”. Mēs izvēlējāmies tieši šo uzņēmumu, jo par to bijām daudz dzirdējuši, turklāt tas fascinēja ar savu unikalitāti, turklāt mēs bijām vienisprātis, ka rakstīt šo darbu būs ļoti viegli, aizraujoši un interesanti. Uzņēmums ražo dažāda veida vannas kosmētiku.
- AS "Latvijas Balzams"
- Firmas piedāvājumu ietekmējošie faktori
- SIA "Stendera ziepju fabrikas" burbuļbumbas
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Firmas piedāvājumu ietekmējošie faktori
Research Papers for secondary school10
-
AS "Latvijas Balzams"
Research Papers for secondary school16
-
Tirgzinības plāns AS "Dzintars"
Research Papers for secondary school28
-
Konkurences būtība, veidi, formas
Research Papers for secondary school6
-
Kviešu miltu "Veselība" virzīšana tirgū
Research Papers for secondary school10