Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:235786
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmējdarbības būtība    4
1.1.  Uzņēmējdarbības konceptuālā būtība    4
1.2.  Uzņēmējdarbības mērķis un ideja    4
1.3.  Uzņēmējdarbības veida un formas izvēles analīze    4
1.4.  Sabiedrība ar ierobežotu atbildību    7
2.  Tūrisma īss rakturojums    8
2.1.  Tūrisma mītņu situācija Latvijā    8
2.2.  Jūrmalas tūrisma resursi un infrastruktūra    9
3.  Tiesiskā un normatīvā bāze    11
4.  Viesnīcas „Smaids”uzņēmējdarbības analīze    14
4.1.  Informācija par uzņēmumu    14
4.2.  Produkts, pakalpojums    15
4.3.  Uzņēmuma mērķi un misija    18
4.4.  Klienti un tirgus situācija un cena    21
4.5.  Konkurence    22
4.6.  Uzņēmuma darbinieki    25
5.  Uzņēmuma attīstības perspektīvas    27
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Extract

Lai apmierinātu savas neskaitāmās daudzveidīgās vajadzības un intereses, cilvēkam vai nu pašam jārada sev nepieciešamās lietas un pakalpojumi ( kas praktiski ir neiespējami), vai tās jāiegādājas noperkot, mainot, nomājot. ( jāiesaistās ekonomiskās aktivitātēs). Ar ekonomisko aktivitāti saprot individuāla piedalīšanos formu sabiedriskajā ražošanā un finansu līdzekļu dzīvība procesu nodrošināšanai.
Savas vajadzības un intereses var apmierināt divejādi – saimniekojot un piekopjot uzņēmējdarbību.
Uzņēmējdarbība ir privātu personu, uzņēmuu un organizāciju ilgstoša vai sistemātiska, pašinicatīvas ierosināta, pastāvīga, savā vārdā uz savu risku un mantisko atbildību veikta saimnieciska darbošnās un kapitāla ieguldīšna, kas vērsta uz ražošanu, realizāciju, darba izpildi, tirdzniecību, pakalpojumiem vai izgudrošanu peļņas iegūšanas nolūkā.( Vedļa A 2000, 15.-18. lpp)
Uzņēmējdarbības mērķis un ideja
Mērķis ir iecerētās darbības rezultāta ideāls, iedomāts priekšstats par gala rezultātu, aizsteigšanās darbībai priekšā. Mērķis ir motīvs cilvēka apzinīgai rīcībai.
Mērķim jābūt konkrētam, kontrolējamam, , skaidri un nepārprotami noformulētam. Uzņēmējdarbībā galvenais mērķis ir piedāvāt tirgum tādu preci, kurai ir pieprasījums un kura uzņēmumam dod peļņu.
Ideja tā ir mērķa vai konkrētas problēmas praktiskās risināšanas iedomāts variants, loģidiska darbības konstrukcija ar skaidru priekšstatu par jābūtību, par praktiskās darbības perspektīvu. Ideja ir hipotēzesizvirzīšanas pamats, projekts kā apmierināt potenciālā pircēja vajadzības un gaumi.( Vedļa A 2000, 31. lpp).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1130146
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register