Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:840573
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
I.  Teorētiskā daļa    5
1.  Pirkšanas procesa īpatnības    6
1.1.  Pirkšanas lēmumu ietekmējošie faktori    6
1.2.  Pircēja rīcība pirkšanas procesā    6
2.  Sieviešu dzīves gājuma atšķirības dažādās vecumu grupās    10
2.1.  X paaudzes raksturojums    10
2.2.  Y paaudzes raksturojums    11
2.3.  X un Y paaudžu atšķirības    12
3.  Sievietēm raksturīgie pirkšanas paradumi    14
1.  Metodika    18
2.  Rezultātu analīze    21
2.1.  X paaudzes aptaujas rezultāti    21
2.2.  Y paaudzes aptaujas rezultāti    23
  Secinājumi    26
  Nobeigums    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
  Anotācijas    30
  Pielikums    32
Extract

Pēdējā gadsimta laikā notikušas nopietnas izmaiņas tradicionālajā ekonomiskās ietekmes sadalījumā starp sievietēm un vīriešiem. Šādas izmaiņas lielā mērā veicinājušas sievietes īpatsvara maiņas darba tirgū. Izmaiņas sieviešu dzīves veidā ir palielinājušas arī to īpatsvaru pirkšanas procesos [13]. Sievietes joprojām veic lielāko daļu pirkumu mājsaimniecības vajadzībām [12]. Šobrīd sievietes ir arī vadošie pircēji e-mārketinga jomā, apsteidzot vīriešus gan pirkšanas biežuma, gan iztērētās naudas daudzuma ziņā [13].
Šīs izmaiņas parāda izpētes par sieviešu pirkšanas paradumiem nepieciešamību, kas dotu iespēju uzņēmumiem atrast atsevišķu un efektīvu piedāvājuma pieeju tieši sieviešu segmentam. Šāda veida pētījumu vēsture nav liela – 20.gs beigās Lielbritānijā, Amerikas Savienotās Valstis un citur šādus pētījumus atzīst par nepieciešamiem un sāk īstenot, taču Latvijā par šāda veida pētījumiem pagaidām nav informācijas. Šobrīd pētījumi par cilvēku pirkšanas paradumiem kļuvuši par populāru mārketinga jomu pasaulē, un tie tiek pētīti saistībā ar ekonomiskiem, sociāliem, kultūras un psiholoģiskiem faktoriem (piemēram, Amerikas Savienotajās Valstīs ir veikts pētījums par pirkšanas paradumu saistību ar cilvēka prāta darbības spējām [7] ).
Lai iegūtu objektīvu rezultātu, nepietiek ar visu vecumu sieviešu paradumu izpēti, nepiemērojot atšķirīgām vecumu grupām atšķirīgus izpētes kritērijus. Latvijā ir sievietes, kas piedzīvojušas preču deficītu Padomju Savienības laikā, tādēļ, iespējams, ir jūtīgākas pret preces cenu un iecienījušas izpārdošanas un atlaižu akcijas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register