Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:386759
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Teorētiskā daļa    6
1.1.  Reklāma    6
1.1.1.  Reklāmas veidi    6
1.1.1.1.  Darījuma reklāma    6
1.1.1.2  Tirdzniecības reklāma    7
1.1.2.  Reklāmas funkcijas    7
1.1.3.  Reklāmas priekšrocības    8
1.1.4.  Reklāmas trūkumi    8
1.1.5.  Reklāmas plašsaziņas līdzekļos    8
1.1.5.1.  Laikrakstos    8
1.1.5.2.  Žurnālos    10
1.1.5.3.  Televīzijā    10
1.1.5.4.  Radio    11
1.1.6.  Poligrāfiskās reklāmas    12
1.1.7.  Reklāmas sludinājumu veidi    12
1.1.8.  Netiešā reklāma    12
1.1.9.  Mediju reklāmas tirgus statistiskie dati    14
1.2.  Sieviešu žurnāla „Lilit” apraksts    16
  Teorētiskās daļas kopsavilkums    17
  Metodes    18
  Secinājumi    19
2.  Praktiskā daļa    20
2.1.  Respondentu analīze    20
  Hipotēzes pārbaude    32
  Secinājumi    33
  Nobeigums    35
  Izmantotās literatūras saraksts    36
Extract

Ievads
Reklāma ir veids kā pēc iespējas lielākam skaitam cilvēku nodot informāciju par jaunas preces vai pakalpojumu pieejamību. Reklāmas galvenais mērķis ir padarīt cilvēku par pircēju. Laba reklāma rada cilvēkā pārliecību, ka tieši reklamētā prece viņam trūkst.
Reklāma radās kā dabiska nepieciešamība, lai varētu pavēstīt visiem citiem kādu svarīgu ziņu. Kairas Arheoloģijas muzejā atrodams 2500 gadus vecs akmens, uz kura ir šāds uzraksts:” Es, Rinoss no Krētas salas, skaidroju sapņus.” Tas ir viens no vecākajiem reklāmas tekstiem pasaulē. [6;91]
Mūsdienās reklāma ir sastopama ik uz stūra; televīzijā, avīzēs, žurnālos, sabiedriskajos transportos, uz māju sienām, pie ziņojuma dēļiem un daudzās citās vietās. Precīzāk sakot, tās ir visur.
Darba aktualitāte: aizvien vairāk sieviešu žurnālā „Lilit” tiek reklamētas kosmētiskās preces, līdz ar to lasītājām ir stimuls tās iegādāties.
Problēma: kādi ir galvenie principi, iegādājoties sieviešu žurnālā „Lilit” reklamētās kosmētikas preces.
Šāda darba tēma tika izvēlēta, lai noskaidrotu sieviešu žurnāla „Lilit” lasītāju kosmētisko preču iegādes principus.
Darba mērķis ir noskaidrot, pēc kādiem principiem, sieviešu žurnāla „Lilit” lasītājas iegādājas kosmētikas preces.
Darba uzdevumi, lai sasniegtu mērķi:
• reklāmas teorētiskā literatūras studēšana;
• 2007 gada žurnāla „Lilit” apskate;
• anketu sastādīšana un veikšana;
• Iegūtās informācijas apkopošana un analizēšana.
Lai sasniegtu darba mērķi tika sastādītas anketas un aptaujātas 70 sievietes, kuras abonē, pērk vai aizņemas no savām draudzenēm žurnālu „Lilit”
Pētījuma objekts: sieviešu žurnāla „Lilit” lasītājas.
Pētījuma priekšmets: kosmētikas preču pirkšanas principi; tēli, reklāmas, raksti par kosmētiku žurnālā „Lilit” (2007).
Hipotēze: reklāma ir viens no galvenajiem faktoriem, kas ietekmē sieviešu žurnāla „Lilit” kosmētisko preču pirkumus.
Darbs sastāv no divām daļām. 1. daļā būs apskatīta reklāmas teorija, reklāmas veidi, kā arī to priekšrocības un trūkumi.
2. daļā būs apskatītas, apkopotas un izanalizētas anketas, kuras aizpildīja sieviešu žurnāla „Lilit” lasītājas.
Savukārt darba noslēguma daļā būs secinājumi, priekšlikumi un izmantotās literatūras avoti.



Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1134308
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register