Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:227209
 
Evaluation:
Published: 15.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Skandināvijas valstu apraksts    4
1.1.  Norvēģija    4
  Oslo    5
  Ievērojamākās vietas    5
  Vēsture    5
1.2.  Zviedrija    6
  Stokholma    6
  Vēsture    7
1.3.  Dānija    8
  Kopenhāgena    8
  Vēsture    9
  Ievērojamākās vietas    9
2.  Skandināvijas tūristu iezīmes    10
3.  Tendences Latvijas tūrismā    14
  Tūristu motīvi apmeklējot Latviju    16
4.  Tūrisma attīstības valsts aģentūras mārketinga stratēģija 2006. – 2010. gadam    18
5.  Latvijas tūrisma birojs Stokholmā    21
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    23
  Izmantotā literatūra    24
  Pielikumi    25
  Skandināvijas karte    26
  Latvijas tūrisma birojs Stokholmā    27
  Latvijas logo    28
Extract

Viesmīlības industrija ir daļa no lielās ceļojumu un tūrisma nozares. Savukārt ceļojumu un tūrisma industrija ir plaša komercdarbības uzņēmumu grupa ar vienu kopēju mērķi – sniegt ceļotājiem nepieciešamos un arī viņu īpaši izvēlētos pakalpojumus.
Latvijas tūrisma tēls šobrīd tūrisma tirgū vairākās valstīs ir ļoti atšķirīgs. Daudzviet valda negatīvi stereotipi par Latviju kā nedrošu, noziedzīgu un rasistisku valsti. Trūkst informācijas par Latvijas tūrisma piedāvājumu. Cilvēki vēl joprojām identificē Latviju ar Padomju Savienību un Krieviju, kā arī ar seksa tūrismu.
Studiju darba tēmu – „Skandināvu tūristu uzvedības īpatnības” autors izvēlējās, jo pašam, strādājot viesnīcā, bija bieži jāsaskaras ar šo valstu tūristiem, līdz ar to rodas nepieciešamība izprast un iepazīt tos sīkak, lai varētu sniegt tiem atbilstošu servisu.
Autora darba mērķis ir izpētīt Skandināvu tūristu īpatnības, intereses un uzvedību.
Studiju darba mērķa sasniegšanai bija nepieciešams veikt vairākus uzdevumus:
1.raksturot Skandināvijas valstis un to sabiedrību;
2.izpētīt Skandināvu uzvedību un atrast tās cēloņus;
3.izpētīt Latvijas tūrisma produktu Skandināvijas tirgū;
4.izpētīt Skandināvijas tūristu intereses;
5.izpētīt kā Latvija ir pielāgojusies šīm viņu īpatnībām;
6.Izteikt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register