Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:290667
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Svarīga loma jebkura vadītāja darbā ir skolas darbības un tās rezultāta analīzei. Prakse rāda, ka mācību un audzināšanas procesu skolā ir iespējams sekmīgi vadīt tikai tad, ja analizē tā norisi, sasniegumus salīdzina ar izvirzītajiem uzdevumiem, meklē parādību cēloņu sakarības.
Gan pedagogu, gan iestādes vadītāju prasmes izvirzīt pamatotus darbības mērķus un uzdevumus, kā organizēt, vadīt un koriģēt skolas darbību, nav atkarīga tikai no viņu teorētiskās sagatavotības, priekšstata par to, kādai vajadzētu būt, kādi ir skolas darbības pamatprincipi, noteikumi, kā arī nav atkarīga no pieredzes, bet ir atkarīga lielā mērā no tā, kā viņi prot sabalansēt vispārējās prasības ar konkrētiem apstākļiem un iespējām.[4.;6.] Tātad liela nozīme vadītājam, cik efektīvi prot izvērtēt esošos sasniegumus, vai tos analizē kopsakarībās ar pašorganizēto un vadīto darbību, kā prot saskatīt savas iekšējās rezerves, attīstības potences, vai spēj izvirzīt būtiskāko, prognozēt konkrētus vēlamos rezultātus un tam pakārtot turpmāko darbību, kā arī noteikt nepieciešamās informācijas saturu un ieguves procedūru tālākās darbības progresa izvērtēšanai.
Viens no svarīgākajiem skolas vadītāja veiksmes faktoriem ir prasme analizēt un saistībā ar to plānot iestādes attīstību un darbību. Tikai pedagoģiskās analīzes rezultātā ir iespēja pēc būtības izvērtēt pedagoģisko procesu un tā rezultātus, noteikt to sakarības.
Viens no svarīgākajiem vadītāja uzdevumiem ir balstoties uz reālajiem faktiem analizēt un izvirzīt skolas pedagogu saimei nākotnes mērķus un uzdevumus.[1.;7.] Skolas vadītājam ir būtiski pievērst uzmanību ne tikai mācību un audzināšanas jautājumu analīzei, bet arī skolas darbības izvērtēšanai kopveselumā. Jo kvalitatīvu skolas darbību var nodrošināt kvalificēti un kompetenti pedagogi, mūsdienu izglītošanai atbilstoša vide.
Tātad skolas darbā notiek šādas darba analīzes:
1.izglītojamo mācību darba rezultātu analīze
2.skolas darbības analīze
Pedagoģiskā padome ir pedagogu koleģiāla vienība, kura risina ar izglītības attīstību saistītus jautājumus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1173608
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register