Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:812309
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.10.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Pirmā nodaļa    4
  Ģimene    4
  Ģimeņu attiecību tipi    5
  Ģimenes funkcijas    7
  Ģimeņu tipi    9
  Patstāvība    10
  Skolas vecuma stadija (Pēc E.Eriksona )    11
  Otrā nodaļa    12
  Skolotāj, kā lai piespiežu savu bērnu mācīties? Dace Bērziņa    12
  Skolas un ģimenes sadarbība    18
  Trešā nodaļa    19
  Aptaujas rezultāti    19
  Secinājumi    20
  Literatūras saraksts    21
Extract

Mērķis izzināt, kaut mazumiņu no ģimenes un sākumskolēna sadarbības ar skolu, tās savstarpējās attiecības.
Pētnieciskās metodes:
Teorētiskā – literatūras analīze
Empīriskā – anketēšana
Hipotēze: Vai skolas un ģimenes sadarbība patstāvības attīstīšana sākumskolas vecumā ir svarīga.
Kursa darba struktūra
Pirmajā nodaļā es aplūkošu ģimened definīciju un tās iedalījumu. Ģimenes funkcijas un tās attiecību tipus un patstāvības jēdziens.
Otrajā nodaļā tiek aplūkots autores Daces Bērziņas raksts par to kā bērnam palīdzēt mācīties un skolas un ģimenes sadarbība.
Trešajā nodaļā atspoguļoti aptaujas rezultāti Zaļenieku pamatskolā.

Centīšos izvirzīto hipotēzi pierādīt ka tā ir patiesa un ka sadarbība starp šīm abām pusēm skola un ģimene ir ļoti nepieciešama un svarīga sākumskolēna dzīvē.
Ģimene – vēsturiski mainīga mazā sociālā grupa, kura nodibināta uz laulības, vai radniecības sakaru pamata un kuras locekļi saistīti ar sadzīves kopību, savstarpēju izpalīdzību un atbildību. Ģimene ir sabiedrības pamat šūniņa. Tās pamatu veido laulība. Ģimenē bez ģimenes kodola – laulātā pāra – var būt arī bērni, vai abu dzīvesbiedru vecāki, brāļi, māsas vai citi radinieki.
Ne visi cilvēki dzīvo ģimenē. Tāpēc tautas skaitīšanā tiek uzskaitīti arī vieninieki un atsevišķi dzīvojošie ģimenes locekļi.[1]
Ģimene ir patvēruma vieta nelaimes vai gluži pretēji nelaimju un bēdu avots, kas lielākoties grauj skolēna pašcieņu un degradē viņa pašnovērtējumu. Visās situācijās ir izņēmumi, ka ģimenē kuras emociju klimats ir nelabvēlīgs izaug bravūrīgi un pašlepni bērni, kas veido mūsu sabiedrības nelabvēlīgo slāni.
Ģimeņu attiecību tipi izriet no ģimenes būtības. Ģimenes sākums un kodols ir laulība, tāpēc laulāto attiecības lielā mērā nosaka visas citas ģimenes iekšējās un ārējās attiecības, to tipus. Ir laimīgas, apmierinošas un neizdevušās laulības un tām atbilstošas ģimenes attiecības. Vīrieši ir jūtīgāki pret materiāliem apstākļiem, sastopas ar grūtībām fiziskajā adaptācijā. Sievietes savukārt ir jūtīgākas pret ģimenes dzīves psiholoģisko aspektu ( fonu), tām parasti šķiet, ka saņem par maz mīlestības, uzmanības, cieņa.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1162277
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register