-
Skolēna izpētes metodika
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
Tabula.Izmantojamās metodes | 3 | |
Skolēna raksturojums | 5 | |
Secinājumi | 8 | |
Izmantotā literatūra | 9 | |
1.Pielikums. | Intervija. „Iepazīšanās ar skolnieku un viņa ģimeni” | 10 |
2.Pielikums. | Tempermenta tests | 12 |
3.Pielikums. | Metodika”Mans stāvoklis” | 18 |
4.Pielikums. | „Solodaritāte(kolektīvisms)” | 19 |
5.Pielikums. | Metodika„Es un mana klase” (A.Baldiņš/A.Raževa) | 20 |
6.Pielikums. | Metodika “Attieksme pret mācību priekšmetiem”. (A.Baldiņš/A.Raževa) | 21 |
7.Pielikums. | Liecība | 22 |
8.Pielikums. | Hovarda Gārdnera daudzpusīgo intelekto spēju tests | 23 |
9.Pielikums. | Interešu tests | 26 |
Secinājumi.
Lai iepazītos ar skolēnu tuvāk, izmantoju intervijas metodi, nepiespiestā gaisotnē. Uzskatu, ka izmantojot šo metodi iespējams visslābāk uzzināt praktisko informāciju par ikdienišķām lietām, daži kontroles jautājumi un brīvi plūstošs dialogs, kā arī novērot skolēna runas veidu, pārliecinātību par sevi un savām spējām.
Skolnieces vārds ir Marianna, viņai 11.gadu,mācās 5.klasē Ādažu vidusskolā. Skolu viņai patīk apmeklēt, jo tā ir vieta kur var iemācīties daudz jauna un interesanta, kā arī apkārt ir draugi un jauki cilvēki. Mīļākais mācību priekšmets ir dabszinības un sports, bet nepatīko matemātika. Dabaszinībās var izprast, kas notiekmums apkārt un kas ar ko ir saistīts, sportā var aktīvi izkustēties, izlocīties.. Matemātika nepatīk, jo neveicas tik labi, cik gribētos, kā arī daudz uzdod mājas darbus.
Ārpus skolas viņa nodarbojas ar tenisu, hip hopa, tautas dejām,apmeklē mākslas skolu-zīmēšanas pūlciņu ,pēc stundām apmeklē vācu valodas nodarbības. Aktivitātes , kas aizrauj visvairāk ir teniss un dejošana. Teniss ir savādāks kā citi sporta veidi, tajā ir vajadzīga īpaša koncentrēšanās un izveicība. Dejošana liek justies brīvai, un parādīt to kāda ir viņas personība. Viņai patīk iet ārā pārgājienos, ļoti patīk sportot un ļoti patīk ceļot iepazīt jaunas vietas un cilvēkus. Grāmatas patīk lasīt-detektīvus, tajos var sekot līdzi notikumiem un analizēt situācijas. Dod priekšroku teātrim, patīk aiziet arī uz kādu labu filmu vai jautru multfilmu ar draugiem. Kā savu iespējamo nākotnes profesiju minēja stomatologu, tas esot interesanti un aizraujoši.
Ģimenē ir 5cilvēki(mamma, tētis, māsa, brālis) un kopā dzīvo vecmamma. Visslābākās attiecības ir ar vecmammu, jo lielāko dienas daļu pavada kopā, vecmamma ir jautra un aktīva, un skolniece, uzskata viņu par savu drudzeni.
Kopumā secinu, ka šī skolniece aug labvēlīgā sociālā vidē, ir gan materiālais, gan fiziskais, emocionālais nodrošinājums un atbalsts. Aktīvi iesaistās dažādos pulciņos, sporta veidos. Patīk attīstīt sevī radošās spējas, kā arī fiziskās, piedalās kultūras masu pasākumos. Plāno savu nākotni, māk pamatot savu izvēli. Pārliecināta par savām prasmēm un spējām.
…
Skolēna izpētes metodes. Klases audzinātāja darbs.Analīze par skolēnu. Skolēna raksturojumā tiek veidots detalizēts audzēkņa individuālais raksturojums. Raksturojumā tiek atspoguļota gan skolēna personības rakstura iezīmju, gan attieksmju struktūra, gan arī viņam apkārt esošās socializācijas instanču kvalitatīvais izvērtejums. (A.Baldiņš.A.Raževa, 2000)
- Klases audzinātāja darbs skolēna personības un klases kolektīva izpētē
- Pieredzes izpētes metodes
- Skolēna izpētes metodika
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Pieredzes izpētes metodes
Research Papers for university4
-
Klases audzinātāja darbs skolēna personības un klases kolektīva izpētē
Research Papers for university11
Evaluated! -
Sporta metodika
Research Papers for university20
-
Mācības kā skolēna individuālās izziņas process
Research Papers for university8
Evaluated! -
Skolēna darbības funkcijas
Research Papers for university3
Evaluated!