Research Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Skolēns mūsdienīgi tehniski nodrošinātā klasē-
Skolēns mūsdienīgi tehniski nodrošinātā klasē
Evaluated!Research Papers22 Computers, Consumer Electronics, Pedagogy, Sociology
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Mūsdienīga klase | 4 |
1.1. | Dators | 4 |
1.2. | Portatīvais dators | 4 |
1.3. | Video projektors | 4 |
1.4. | Interaktīvā tāfele | 5 |
1.5. | Planšete | 6 |
1.6. | Balsošanas iekārta | 6 |
1.7. | Dokumentu kamera | 7 |
1.8. | Programma – SynchronEyesTM7 | 8 |
2. | ISEC ESF projekts dabaszinātnēm un matemātikai | 9 |
2.1. | Projekta pilotskolas | 10 |
2.2. | Projekta klases Viļa Plūdoņa Kuldīgas ģimnāzijā | 11 |
3. | Vecākais pusaudzis | 12 |
4. | Intelekta vai prāta jēdziens | 13 |
4.1. | Loģiskais – matemātiskais intelekts | 13 |
4.2. | Telpiskais intelekts | 14 |
5. | Domāšana | 15 |
6. | Smadzeņu dominējošās puslodes noteikšana | 16 |
Pētnieciskā daļa | 17 | |
Secinājumi | 20 | |
Izmantotā literatūra un uzziņas materiāli | 21 |
Zinātniski pētniecisko darbu izvēlējos rakstīt par skolēnu mūsdienīgi tehniski nodrošinātā klasē. Šo tēmu izvēlējos tāpēc, ka mēs dzīvojam 21. gadsimtā, kur katru dienu sastopamies ar dažādiem zinātnes izstrādājumiem, piemēram, mobilo telefonu, televizoru, video iekārtu vai datoru. Tehniskās ierīces ikdienā cilvēkiem palīdz strādāt mājās un darbā, kāpēc tās nevarētu palīdzēt labāk apgūt mācības skolā?
Ar 2006.gadu V.Plūdoņa Kuldīgas ģimnāzija ir iesaistījusies Eiropas Sociālais fonda (turpmāk saīsinājums-ESF) dabas zinību projektā, kas skolu nodrošina ar inventāru, tai skaitā mūsdienīgu tehniku kā, piemēram, portatīvo datoru skolotājiem, televizoru, interaktīvo tāfeli klasē, mikroskopiem un citiem mācību procesu uzlabojošiem priekšmetiem. Arī es mācos šajā klasē un otro gadu varu izmantot projekta piedāvātās iespējas. Katru dienu sastopos ar projekta materiāliem un piedāvāto tehniku dabas zinību priekšmetos. Tie dod iespēju labāk apgūt mācību vielu, jo saprotu stāstīto, ja to var arī attēlot vizuāli.
Apkopojot informāciju par mūsdienu tehnoloģijām klasē, es varēšu izteikt savu viedokli par to, vai šāda tehnoloģija palīdz, vai sarežģī mācību procesu skolā.
Šī tēma varētu ieinteresēt jauniešus, kuri vēlas apgūt mācības mūsu skolā, kur daudzas klases ir aprīkotās ar jaunu tehnoloģiju, kā arī ieinteresēt manu klases biedru mācīšanos mūsdienīgi tehniski nodrošinātā klasē. Apkopot un parādīt skolotājiem kāda nozīme ir mācību vielas apguvē, ja skolēni strādā ar jauno aprīkojumu. Pētījumā parādīts, kuras klases skolā varam uzskatīt par tehniski nodrošinātām.
Šī darba mērķis ir uzzināt, kā mūsdienīgas tehnoloģijas klasē ietekmē skolēnu. Lai sasniegtu mērķi, izvirzīju vairākus uzdevumus:
1)iepazīties un apkopot informāciju no interneta un literatūras avotiem par mūsdienīgām tehnoloģijām;
2)izstrādāt anketu un veikt anketēšanu skolēnu vidū;
3)apkopot un analizēt anketas rezultātus.
Darbā izmantošu empīrisko un skaitliskās apstrādes metodi. Galveno informāciju iegūstot no mūsu skolas skolēniem.
Skolēnu iespējas un mācīšanas stimulu mūsdienīgi tehniski nodrošinātā klasē, vēl neviens nav pētījis, tāpēc domāju, ka būs interesanti uzzināt visu par mūsdienīgi tehniski nodrošinātu klasi un skolēnu tajā.…
Šī darba mērķis ir uzzināt, kā mūsdienīgas tehnoloģijas klasē ietekmē skolēnu.
- Latviešu valodas mācību grāmata vidusskolas klasēs
- Skolēna personības un klases izpēte
-
Skolēns mūsdienīgi tehniski nodrošinātā klasē
Research Papers22 Computers, Consumer Electronics, Pedagogy, Sociology
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Skolēna personības un klases izpēte
Research Papers for secondary school9
-
Latviešu valodas mācību grāmata vidusskolas klasēs
Research Papers for secondary school5
-
Tehniskie mācīblīdzekļi
Research Papers for secondary school7
-
Skolas datoru klases projekts
Research Papers for secondary school14
-
Latvijas Universitāte
Research Papers for secondary school24