Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:582924
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.12.2023.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 45 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Skolēnu pašpārvalde    5
1.1.  Skolēnu pašpārvaldes aktualitāte    5
1.2.  Skolēnu pašpārvaldes darbība un ietekme uz pilsonisko līdzdalību    6
2.  Skolēnu motivācija piedalīties skolēnu pašpārvaldē    8
3.  Pētījuma metodes    10
4.  Rezultāti un analīze    11
4.1.  Aptaujas anketas rezultāti    11
4.2.  Fokusgrupas diskusijas analīze    19
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi motivācijas veicināšanai    22
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    23
  Pielikumi    25
Extract

Katram vispārizglītojošās pamatskolas vai vidusskolas izglītības iestādes izglītojamam ir
tiesības izveidot vai piedalīties savas skolas skolēnu pašpārvaldē (Ministru kabinets, Nr. 480,
2016). Skolēnu pašpārvaldes mērķis ir vērsts uz izglītojamo pieredzes un kompetenču
pilnveidošanu (Ločmele, Medne, 2021).
Autora darbība Rīgas Skolēnu domes prezidenta amatā ir veicinājusi autora interesi izpētīt
pašreizējo situāciju Rīgas vispārizglītojošo izglītības iestāžu skolēnu pašpārvalžu aktivitātē.
Rīgas Skolēnu domes mērķis ir veicināt skolēnu maksimālu iesaisti skolēnu pašpārvaldē un
atbalstīt skolēnu pašpārvaldes izaugsmi (Rīgas Skolēnu domes Nolikums, 2019). Lai šo mērķi
pilnveidotu, ir nepieciešams izpētīt esošo situāciju skolēnu pašpārvaldēs un to aktivitātē, kā ari
izglītojamo motivācijā darboties tajās. Pētījums palīdzēs izvērtēt situāciju un izstrādāt
pašpārvaldes darbības efektivitātes stiprināšanas programmu. Pētījuma rezultāti tiks nosūtīti
skolēnu pašpārvaldēm un jauniešu organizācijām darbā ar skolēnu pašpārvaldēm.
Darba mērķis: Darba mērķis ir izpētīt faktorus, kuri ietekmē skolēnu motivāciju iesaistīties
skolēnu pašpārvaldes darbībā.
Pētījumā izvirzīti sekojoši darba uzdevumi:
1. veikt skolēnu pašpārvaldes darbības regulējošo likumdošanas un normatīvo aktu izpēti;
2. veikt zinātniskās literatūras analīzi, lai noteiktu galvenās skolēnu pašpārvaldes
aktivitātes un tās lomu skolā;
3. noteikt, kāda ir skolēnu pašpārvaldes ietekme un nozīme uz skolēnu un skolas dzīvi;
4. veikt elektronisko aptauju, lai noskaidrotu a) skolēnu, kuri nav iesaistīti skolēnu
pašpārvaldē; b) skolēnu, kuri ir skolēnu pašpārvaldē; c) skolēnu pašpārvaldes
prezidentu; d) skolotāju redzējumu par skolēnu motivāciju piedalīties skolēnu
pašpārvaldē;…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register