Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:737336
 
Evaluation:
Published: 02.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Praktiskā studiju darba mērķis, uzdevumi un izmantotās pētīšanas metodes    3
2.  Pētīšanas procesā iegūto rezultātu analīze    3
2.1.  Atskaite par novērošanas darbu    3
2.2.  Skolēna pašnovērtējuma analīze    4
2.3.  Testa izvērtējums    4
2.4.  Anketas analīze    4
2.5.  Nepabeigto teikumu metodes rezultātu apkopojums    5
3.  Kopsavilkums    5
4.  Pielikums Nr.1. Novērošanas protokols    6
5.  Pielikums Nr.2. Skolēna pašnovērtējums    7
7.  Pielikums Nr.4. Tests „Mācīties arī jāmācās”    10
8.  Pielikums Nr.5. Anketa „Es skolā”    11
9.  Pielikums Nr.6. Darba lapa „Nepabeigtie teikumi”    13
10.  Izmantotā literatūra    14
Extract

Izmantotās pētīšanas metodes pedagoģijā.
1.Pedagoģiskais novērojums.
2.Pašnovērtēšana.
3.Testa metode.
4.Anketēšana kā pētīšanas metode.
5.Nepabeigto teikumu metode.


2. Pētīšanas procesā iegūto rezultātu analīze.

2.1. Atskaite par novērošanas darbu.

Skolēna „X” darbības novērošana tika veikta ģimnāzijas 7.klases algebras stundā. Kā novērošanas veidu izvēlējos tiešo novērošanu, t.i. tiešas attiecības starp mani kā pētnieku un skolēnu „X” kā objektu. Novērošanas process tika organizēts atklāti - gan skolēniem, gan skolotājam apzinoties faktu par novērotāja klātbūtni. Novērošanas laiks nepārtraukts – 40 minūtes. Kā novērošanas mērķis tika izvirzīts- novērot konkrēta skolēna darbības un iekļaušanos mācību procesā.
Kā varam secināt no pētniecības gaitā sastādītā protokola (Pielikums Nr.1), skolēns „X” mācību darbā iesaistās pamazām, tomēr laikā, kad tiek apgūta jaunā mācību viela, jau uzmanīgi seko līdzi skolotājas teiktajam un notiekošajam klasē, uzdod interesējošus jautājumus un sadarbojas ar blakussēdētāju. Mācību stundas nobeigumā novērojama šī skolēna intereses par notiekošo samazināšanās un nepietiekama uzmanības pievēršana mācību darbam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register