Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:361848
 
Evaluation:
Published: 01.02.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Radošās spējas jeb kreativitāte    5
1.1.  Skaidrojumi    5
1.2.  Kā atbrīvot savu kreativitāti    5
1.3.  Būt kreatīvam nozīmē    5
2.  Sākumskolas bērnu vecumposma īpatnības    7
2.1  Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības raksturojums.    7
2.2  Fiziskais raksturojums    7
2.3  Kognitīvā attīstība    7
2.4  Izziņas attīstība    8
2.5  Sociālā attīstība    8
2.6  ES koncepcijas attīstība    8
Literatūras analīze    9
4.  Metodes    12
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras saraksts    16
Extract

Ar nožēlu jāatzīst, ka bērna apdāvinātības problēmas mūsu izglītības sistēmā līdz šim tika pētītas gaužām maz. [2,29] Par šo tēmu arī V. Zelmenis ir izteicies savā grāmatā „Īss pedagoģijas kurss”: „Vēl nesenā pagātnē padomju skolai bija raksturīga nivelēšanas tendence – skolotājs ar visiem skolēniem strādāja frontāli, maz izmantojot diferencēto un individuālo pieeju. Vairoties no augsta nesekmības procenta, īpaša vērība tika veltīta atpalikušajiem skolēniem. Rezultātā dažkārt novārtā palika talantīgie audzēkņi, ar izteiktām speciālām spējām un interesēm. Tāpēc jaunā tautas izglītības koncepcija prasa vairāk uzmanības pievērst tieši šiem audzēkņiem: dot viņiem papilduzdevumus patstāvīgajam darbam, ieteikt literatūru, iesaistīt ārpusklases darbā, gatavot olimpiādēm.” [9,27]
Tātad, lai attīstītu radošās spējas skolēnam nonākam pie šādām atziņām:
darbā ar apdāvinātiem bērniem programmās ir jāiekļauj tādi materiāli, ar kuriem iepazīšanās parasti nav iekļauta standarttipa mācību procesā;
tādām programmām ir jāatbalsta pamatīga iedziļināšanās problēmā;
mācību procesa realizācijai jābūt saskaņā ar bērnu izziņas interesēm, bet nevis stingri jāseko iepriekš saplānotam grafikam;
mācību darbībā jāakcentē sarežģīti darbības veidi, īpaši, ja tie prasa abstraktās domāšanas izmantošanu;
tām ir jābūt īpaši labilām attiecībā uz izmantotajiem materiāliem, izmantoto laiku un resursiem;
programmās ir jābūt izvirzītām augstām prasībām bērnu patstāvībai un mērķtiecībai dažādu problēmu risinājumos;
programmām ir jāparedz plašas iespējas līderības spēju attīstībai un to demonstrēšanai;
programmām ir jāorientējas uz bērnu spējām analizēt savu un citu cilvēku uzvedību, spējām izprast savas un citu jūtas un pārdzīvojumus;
programmām ir jāparedz efektīvi priekšnoteikumi, kas orientēti uz mācību bāzes paplašināšanu un valodas prasmju attīstību.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1213311
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register