Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:445451
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sociālā audzināšana    4
1.1.  Skolēnu socializācijas problēmas    5
1.2.  Sociālās zinības sākumskolā    8
2.  Sociālās prasmes, to veidi    10
2.1.  Sociālo prasmju veidošanās un attīstība    11
2.2.  kolēnu sociālo prasmju pilnveidošana sākumskolā    13
3.  Interaktīvo mācību metožu izmantošana sociālo prasmju attīstīšanā    18
3.1.  Kooperatīvā mācīšanās pedagoģiskajā procesā    18
3.2.  Spēles izmantošana mācīšanās procesā    20
3.3.  Diskusiju organizēšana sociālo prasmju attīstīšanai    22
  Noslēgums    24
  Bibliogrāfija    26
  Pielikumi    27
Extract

Cilvēka personības attīstība ir ilgs un sarežģīts process, kuru nosaka kā ģenētiskie, tā arī sociālie faktori. Cilvēka kā sociālas būtnes veidošanās ir tieši atkarīga no sociālās vides, no mijiedarbības ar šo vidi, kuras rezultātā notiek pakāpenisks socializācijas process. Šis process sākas jau ar pirmajām jaundzimušā dzīvības stundām un turpinās līdz pat vecumam.(13,36)
Sociālās prasmes un iemaņas ir nepieciešamas cilvēkam sociālajā mijiedarbībā. Veidojoties bērna attiecībām ar citiem cilvēkiem, tiek apgūtas sociālās prasmes.(2,78)
Pamatizglītības apguve ir īpaši nozīmīgs posms cilvēka dzīvē, jo notiek gan sagatavošanās dzīvesdarbībai, gan tā ir labākā iespēja iemācīties un mācīties.Gatavību dzīvesdarbībai raksturo arī sociālo prasmju apguve.To nevar veikt tikai ģimene. Te liela nozīme ir skolai un mācību nodarbībām.
M.Skatkins uzsver, ka bērna personības veidošanās notiek mācību darbības procesā. Bērns stājas daudzpusīgās attiecībās ar vienaudžiem, klasesbiedriem, pieaugušajiem, ar apkārtējo vidi. Šīs attiecības saistītas ar tikumiskiem pārdzīvojumiem, kas ietekmē paradumu, motīvu un jūtu veidošanos. Tie savukārt nosaka sociālo prasmju saturu un apjomu.(2,36)
Tā rezultātā tika izvēlēta šāda studiju darba tēma – Skolēnu sociālo prasmju pilnveidošana sākumskolā.
Pētījuma objekts – sociālās prasmes sākumskolā.
Pētījuma priekšmets – skolēnu sociālo prasmju pilnveidošana.
Pētījumam izvirzītais mērķis – noskaidrot sociālo prasmju veidus un to pilnveidošanas iespējas sākumskolā.
Hipotēze: Ja skolotājs pēc iespējas biežāk pedagoģiskajā procesā izmantos interaktīvās mācību metodes, tad skolēni pilnvērtīgāk apgūs sociālās prasmes un pratīs tās izmantot arī savstarpējā komunikācijā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register