Kā apgalvo psihologi, kopš piedzimstam mēs kļūstam par personībām, katram ir savs raksturs un temperaments. Mācīšanās sistēma un pirmās skolas izveidojās vēl tūkstotis gadu atpakaļ, taču jautājums par to, kā skolotājam un skolēnam veidot pozitīvas un kvalitatīvas attiecības klasē, ir aktuāls arī šodien.
Darbā tiek analizētas skolotāja un skolēna savstarpējās attiecības, izvērtēti konfliktu iemesli un rasti risinājumi attiecību uzlabošanai.
Zinātniskā darba pētāmā problēma
Pētījums veltīts problēmai, kā atrisināt un sekmēt skolotāja un skolēna savstarpējās attiecības.
Mērķis
Noskaidrot, kādas ir savstarpējās attiecības starp skolotājiem un skolēniem un rast atrisinājumu konfliktiem.
Pētījuma objekts
Skolotāji un skolēni
Uzdevumi
1. Analizēt teorētiskos avotus par skolotāja un skolēna savstarpējām attiecībām un konfliktiem.
2. Izvērtēt skolotāja un skolēna attiecību veicinošas iespējas labākai saskarsmei. …