Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:563480
 
Evaluation:
Published: 27.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Jautājums par skolotāja darba stilu pedagoģiski psiholoģiskajā literatūrā tiek traktēts ļoti dažādi.
F. Voterhauzs skolotāja darbu uzskata par organizatorisku darbību: Skolotājs ir darba organizators, kas koordinē daudzveidīgu un kompleksu vidi, patstāvīgi atcerēdamies galvenos vadītāja uzdevumus. Tie ir:
mērķu izvirzīšana
struktūru un norišu plānošana;
saziņas un motivēšanas ievērošana;
snieguma novērtējums
Skolotājs patiesi ir vadītājs!( 1, 102). 1. Voterhauzs F. Klasvadība.-R.:Zvaigzne ABC, 1999.- 102 lpp
Vairāki autori, raksturojot skolotāja darba stilu, izmanto jau pieminēto domu par skolotāju kā vadītāju, un balstās uz tradicionālo dalījumu trīs vadības stilos. Viens no pirmajiem, kurš pievērsies pētījumiem par skolēnu darbību autoritāra, liberāla un demokrātiska skolotāja vadībā, ir amerikānis K.Levins jau 1948.gadā. Plaši iespējamās skolēnu, it sevišķi pusaudžu reakcijas uz šiem trīs vadības stiliem analizējis M.Balsons savā darbā “Kā izprast klases uzvedību”. Skat. 1. tabulu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register