Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:136842
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.04.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Projekta pamatojums, mērķi un uzdevumi   
  Projekta izstrādes gaita un problēmu izklāsts   
  Austrijas izglītības sistēmas raksturojums   
  Atšķirības Latvijas un Austrijas izglītības sistēmās   
  Skolotāja kompetence jaunas Eiropas kontekstā   
  Skolotāju, studentu un skolēnu aptaujas rezultāti   
Extract

Amerikāņu sociologam Dž. Grinderam pieder šādi vārdi:” Nav jēgas gaidīt, kamēr pasaule pielāgosies jums. Tas nekad nenotiks. Vienīgais veids gūt panākumus ir pašiem pielāgoties pasaulei”.
Mēs dzīvojam strauju pārmaiņu laikā. Pasaules ekonomiskā, kultūras, tehnoloģiskā vienotība un daudzveidība, pāreja uz informācijas sabiedrību ir modernās pasaules raksturīgākās iezīmes. Svarīgi, lai Latvijas jaunā paaudze veiksmīgi sagatavotos dzīvei sarežģītajā, mainīgajā šodienas un rītdienas pasaulē. Nenoliedzami, ka nozīmīgākie priekšnoteikumi tam būs skolēnu iegūto zināšanu kvalitāte un gatavība turpināt izglītību visa mūža garumā.
UNESKO Starptautiskās komisijas “Izglītība XXI gadsimtam” ziņojumā uzsvērts, ka izglītībai ir jābūt vienlaikus ceļu kartei sarežģītajā un mainīgajā pasaulē un kompasam, kas palīdz atrast pareizo ceļu. Izglītība ir nepārtraukts zināšanu un prasmju pilnveidošanas process un būtisks līdzeklis personības attīstībai un attiecību veidošanai starp indivīdiem, grupām un nācijām. Tāpēc komisija īpaši ir akcentējusi četrus pilārus:
1.Mācīšanās dzīvot kopā.
2.Mācīšanās zināt.
3.Mācīšanās darīt.
1.Mācīšanās būt.
Aktuāla kļūst doma par pastāvīgi mācošo sabiedrību, kuras būtībā ir zināšanu ieguvums, padziļināšana un pielietošana.
Sakarā ar Latvijas iestāšanos ES, pedagogiem paveras jaunas iespējas savas kompetences pilnveidošanā. Savā projektā apskatīsim Austrijas izglītības sistēmu un mūsu skolotāju iespējas strādāt šajā valstī.
Projekta darba tēma: Skolotāja profesionālās kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā.
Projekta mērķis:
Noskaidrot skolēnu un studentu priekšstatus par mūsdienīgu skolotāju un tā konkurētspēju Eiropas Savienības valstīs.
Projekta uzdevumi:
1.Pieejamās literatūras par projekta tēmu apkopošana un sistematizēšana.
2.Pētījuma metožu izvēle.

3.Salīdzināt Latvijas un Austrijas izglītības sistēmas.
4.Pētījuma veikšana augstskolā un republikas skolās.
5.Iegūto rezultātu analīze.
6.Skolēnu un studentu aptauja par mūsdienīgā skolotāja tēlu.
7.Projekta darba prezentācija 1. – 4.kursa studentiem.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1157724
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register